جام جم ورزشی: منصور پورحیدری به دلیل بالا بودن مبلغ قراردادها در باشگاه استقلال نسبت به سقف تعیین شده توسط سازمان لیگ، از ریاست کمیته فنی این باشگاه کنار کشید.
کد خبر: ۷۱۶۹۶۹
یک استعفای غیرمنتظره در استقلال

به گزارش جام جم ورزشی، منصور پورحیدری که سال‌ها در عمل کار مدیر فنی استقلال را انجام می‌داد و در دوره حضور او در این پست طی چهار سال گذشته یک مقام قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی در لیگ برتر یک نایب قهرمانی در لیگ و رسیدن به چهار تیم برتر آسیا برای استقلال به دست آمده بود، از این سمت کناره گیری کرد.

ظاهرا باشگاه استقلال در راستای کم کردن هزینه‌ها و رساندن جمع آن به پایین‌تر از سقف قرارداد، به منصور پورحیدری اعلام کرده که پست ریاست کمیته فنی در چارت این باشگاه وجود ندارد و در پی این بررسی و بحث منصور پورحیدری از این پست کناره گیری کرد. البته ایشان هنوز عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هست.

به نظر می‌رسد این اتفاق یکی از مواردی است که استقلال در مدارک اخیر خود برای پایین‌تر بردن هزینه‌هایش به سازمان لیگ ابلاغ کرده است. اگرچه پورحیدری یکی از تاثیر گذارترین افراد در بخش فنی باشگاه استقلال بود و به نظر می‌رسد استقلال "هزینه بالایی" برای پایین آوردن قراردادهایش پرداخت کرده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها