جام جم نوا: «لوریس چکناواریان» از احتمال آماده‌شدن سمفونی تختی برای دی ماه، همزمان با سالروز مرگ جهان‌پهلوان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۶۵۷۴
«سوگ شهلا» در سمفونی جهان‌پهلوان تختی

این موزیسین و رهبر ارکستر که در برنامه «دستان» در تلویزیون حضور پیدا کرده بود، در بخشی از سخنانش با اعلام این خبر در عین حال گفت: می‌خواستم این کار را برای پنجم شهریور، مصادف با سالروز تولد جهان‌پهلوان آماده کنم که متاسفانه میسر نشد.
سازنده سمفونی کوروش کبیر همچنین با اشاره به علاقه وافرش به شخصیت انسانی مرحوم تختی از برخی مشکلات و نبود حمایت‌ها گفت، اما در عین حال تاکید کرد سعی خواهد کرد این سمفونی را تا دی‌ماه آماده کند.
وی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه بخشی را با عنوان «سوگ شهلا» برای قسمت انتهایی سمفونی تختی آمده کرده است، درباره این بخش گفت: کمی قبل از فوت خانم شهلا توکلی - همسر جهان‌ پهلوان تختی - به دیدار ایشان رفته بودم، ایشان در حرف‌هایشان گفتند اگر باز هم 20 ساله می‌شدند با تختی ازدواج می‌کردند. خانم بسیار باشخصیتی بودند. بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم، چنانکه بخشی را هم با نام ایشان در پایان سمفونی که با مرگ تختی به پایان می‌رسد اضافه کردم. بعد به فکرم رسید ایشان قرار است خودش بیاید و سمفونی را ببیند، آن وقت نمی‌گوید چرا در حالیکه زنده هستم این عنوان (سوگ شهلا) را برای این بخش انتخاب کردید؟ بنابراین تصمیم گرفتم آن را در بیاورم؛ اما چند روز بعد خبر رسید که ایشان فوت کرده‌اند؛ بنابراین این بخش را دوباره گنجاندم.»(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها