دکتر حسن روحانی صبح امروز شنبه با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب از ایشان عیادت کرد.
کد خبر: ۷۱۶۴۲۰
عیادت مجدد رییس جمهوری از رهبر معظم انقلاب + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در بازگشت از سفر پنج روزه به دو کشور آسیای میانه، صبح امروز (شنبه) برای دومین بار با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب اسلامی از حضرت آیت الله خامنه‌ای عیادت کرد.

آقای روحانی با اظهار خرسندی از سلامتی و نشاط جسمی و روحی رهبر انقلاب، طول عمر و بهبود کامل ایشان را در خدمت به ملت ایران، جهان اسلام، انقلاب اسلامی و فرهنگ اسلامی از خداوند متعال مسألت و تأکید کرد: وجود رهبر معظم انقلاب حرکت رو به رشد نظام اسلامی را تضمین می‌کند.

همچنین رهبر معظم انقلاب در این دیدار برای موفقیت رئیس جمهور و دولت در انجام وظایف خود دعا و خطاب به آقای روحانی خاطرنشان کردند: من همیشه شما را دعا می‌کنم.

رئیس‌جمهور نیز با تشکر از لطف و محبت رهبر انقلاب اسلامی، اظهار داشت که تاکنون دولت در سایه همین حمایت‌ها توانسته از برخی مشکلات عبور کند و ان شاء الله از بقیه مشکلات نیز به همین صورت عبور خواهیم کرد.

آقای روحانی همچنین با اشاره به سفر پنج روزه خود به دو کشور آسیای میانه و شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، دیدارها و مذاکرات انجام گرفته را بسیار خوب و سازنده توصیف کرد و افزود: در ملاقات با سران کشورها، تمام رؤسا و بطور ویژه رئیس جمهور روسیه، جویای احوال جنابعالی بودند و سلام‌های خود را ابلاغ کردند.

آقای روحانی رئیس جمهور دوشنبه هفته گذشته و ساعتی پس از انجام عمل جراحی بر روی رهبر معظم انقلاب نیز برای عیادت از ایشان در بیمارستان حاضر و سپس عازم سفر خارجی شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
مرتضی
United States
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
۰
۰
خدایا از عمر من بكاه و بر عمر رهبر افزا
عیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
۰
۰
هر كس از بندگان صالح خدا اگر دعای یك ملت پشت سرش باشه مطمئنا سلامتی و طول عمرش بیشتر میشه . این دوست داشتن و محبت مردم به حضرت آقاست كه از خدا برای ایشان سلامتی می خوان . حالا دشمنان ایران میلیاردها پول برای بوق های رسانه ای شون خرج كنن و بگن مردم این نظام و نمی خوان اما اینجا ایرانه همون نژاد پاك آریایی كه عاشق اهل بیت و جانشینان اونها هست . من هم امیدوارم آقا هر چه زود تر سلامتی شان بدست بیارن و صدای دلنشین و نصیحت های پدرانشان برای مردم و مسئولین باشه ، انشاالله
علیرضاكرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
۰
۰
خیلی دوسش دارم رهبر عزیزو.بچه بسیجی هم نیستم ولی رهبرمو دوس دارم.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
۰
۰
خدایا رهبربزرگ ملت اسلام را برای ما نگه دارواز عمرما بكاه و به عمر رهبر افزا
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
۰
۰
با سلام امیدواریم رهبر عزیزمان هرچه زودتر بهبودی كامل پیدا كنند و در سایه حضرت حق و قرآن كریم باشند . با تشكر از سایت جام جم . ژ_پوریا
a
Germany
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
۰
۰
تو طبیب همه‌ای از چه تو بیمار شدی
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
۰
۰
به خدا خیلی دوستش دارم و خیلی دوست داشتم منم میتونستم برم بیمارستان آقا را محكم بغل كنم و دستشو ببوسم
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
۰
۰
آقا جان من هم به عنوان یك پزشك دست مبارك حضرتعالی را بوسه میزنم و آرزوی صحت و طول عمر آقای خود را از حضرت ولی عصر ملتمسم
jalal.haghighat
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
۰
۰
شفای عاجل رهبر را از خداوند متعال خواستارم
سید مهدی حسینی كرامه از میانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
۰
۰
آقا جون دوستت داریم . دست خدا بر سر ماست سید علی خامنه ای رهبر ماست . ای كاش منم میتونستم در بیمارستانی كه حضرت آقا در آنجا بستری شده بودن، میرفتم و از خدمت گذارهای ایشان میشدم.

نیازمندی ها