ضرورت آسیب‌ شناسی شبکه‌ های اجتماعی

فیس بوک آمار طلاق را بالا برد

دو بازیگر تلویزیون، نظر مساعدی درباره شبکه های اجتماعی ندارند.
کد خبر: ۷۱۵۹۸۹
نظر منفی دو بازیگر درباره شبکه‌های اجتماعی
سپند امیرسلیمانی گفت: شبکه های اجتماعی،‌ مکانی بدون قانون است که برای انسان هیچ جای دفاعی نمی‌گذارد. این بازیگر افزود: بیشتر انسان‌ها دوست دارند بعضی از مسائل زندگی شان مخفی و پوشیده بماند و انتشار عمومی پیدا نکند.
زندگی من نیز چارچوب خاصی دارد و علاقه‌ای ندارم تمامی افراد جامعه از بعضی از مسائل زندگیم با خبر شوند. در شبکه‌های اجتماعی وقتی نام یک فرد سرشناس را وارد می‌کنیم، تعداد زیادی گزینه می‌آید که ممکن است هر کدام از آنها تله‌ یک فرد سودجو باشد. بازیگر سریال «معمای شاه» در پایان اظهار داشت: گاهی اوقات در شبکه‌های اجتماعی شایعات و دردسرهایی برای انسان درست می شود که به هیچ وجه قابل دفاع نیست.
/Media/Image/1393/02/27/635359563973700953.jpg
حدیث میرامینی هم نظر تقریباً مشابهی در این باره دارد. او معتقد است: وقت هر فرد گران‌بهاتر از هر چیزی است که صرف امور بیهوده شود. او گفت: با توجه به پیشرفت‌های بشری که در کل دنیا صورت گرفته افزایش ارتباطات صحیح انسانی امری ضروری است. عضویت در شبکه‌های اجتماعی یک موضوع کاملا شخصی است که معایب و گاهی محاسن خاص خود را دارد. بازیگر سریال «دلنوازان» خاطرنشان کرد: عضویت در شبکه‌های اجتماعی را تایید یا تکذیب نمی‌کنم، اما وقت انسان گران‌بهاتر از هر چیز دیگری است و نباید صرف امور بیهوده شود. (باشگاه خبرنگاران)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها