طنز در روزنامه های کشور کم پیدا می شود و این یعنی روزنامه ها کم لبخند می‌زنند و آنها که روزنامه می‌خوانند هم به تبعیت از رسانه محبوب شان کمتر می خندند.حکمت ستون روزنامه خندان، در این است که طنز همه روزنامه های کشور را جمع کنیم و در جام جم آنلاین برسانیم به دست تان تا هر صبح، دستکم در اینترنت گردی روزانه، لبخندی روی لب تان بنشیند.
کد خبر: ۷۱۵۹۴۹
مسابقه فشن شو پارتی در تاریکخانه

شرق : کار زن در خانه = صد کارخانه
مشاور رییس‌جمهور، اکرمی، را سوار آمبولانس کرده بودم و داشتم با سرعت می‌رفتم که کار از کار نگذرد که چشم‌هاش را باز کرد و گفت: «انصاف است با وجود پسران و مردان بیکار، زنان در کافی‌شاپ کار کنند؟»
گفتم: در تایید فرمایش شما باید بگویم، اصلا انصاف است با وجود چنین نظراتی که شما ‌داری، من ستون آمبولانس را بنویسم؟ به جان آمبولانس‌چی انصاف نیست.
میان‌پرده 1
: می‌آیی خانه‌مان؟
- چه کارم داری؟
: می‌خواهم دستت را به کاری بند کنم.
مشاور رییس‌جمهور گفت: «همسرداری و مادری و خانه‌داری سخت‌ترین کار است در برابر سدسازی و نیروگاه‌سازی.»
ریختم به هم و گفتم: یک چیزی گفتی که ریختم به هم. من هم موافقم. چون همسرداری خودش نوعی سدزدن محسوب می‌شود و همسر باید جلوی زیاده‌روی شوهر را بگیرد. همچنین همسرداری از نیروگاه‌سازی هم سخت‌تر است چون نیروگاه نیرو تولید می‌کند، اما شوهر نیروی همسر را می‌گیرد.
میان‌پرده 2
مادر: پسرم چرا نمی‌روی سر کار؟
پسر در حالی که با حالت بیمارگونه در رختخواب خوابیده: من الان پشت میز کارم هستم و دارم کار می‌کنم.
میان‌پرده 3
: شما به‌عنوان کارآفرین برتر انتخاب شدید؟
- چرا؟ چون سه تا خانه و سه همسر دارم؟
مشاور رییس‌جمهور گفت: «چرا کار درون خانه را با همه پیچیدگی، شغل و اشتغال نمی‌دانید؟»
گفتم: کار خانه وقتی برای مشاور دولت کاری پیچیده محسوب می‌شود، بحران بیکاری و اقتصادی را بخواهید حل کنید که می‌پیچید به هم. بعد هم اگر واقعا این‌طوری فکر می‌کنید، هیات‌دولت بیاید به‌جای زنان، در خانه کار پیچیده کند، زنان بیایند هیات‌دولت و مسایل ساده‌ای مثل اقتصاد و تحریم و سلامت و چه و چه را حل کنند.
آگهی استخدام
با یک تلفن شما را در خانه سر کار می‌گذاریم.
میان‌پرده 4
: ببخشید من یک زن دارم که در خانه خیلی خوب کار می‌کند، آیا من کارخانه‌ دارم؟
مشاور رییس‌جمهور آمد یک چیز دیگر بگوید که آمبولانس را محکم زدم به دیوار و گفتم: بفرمایید. بروید جای مشاوره‌دادن به رییس‌جمهور، به کارهای پیچیده برسید.

اعتماد: مسابقه فشن شو پارتی در تاریکخانه
حسن روحانی: زندگی ما در دنیا میدان مسابقه است، این مسابقه هم در درون کشور است، هم با کشورهای همسایه و هم با دنیا. باید بتوانیم با جهان رقابت کنیم.
عکس آقابزرگ: زندگی ما اگر میدان مسابقه است یعنی این تن نحیف ما میدان اسب سواری است؟ با چه می تازند؟ می گویم چرا کوفته است تنم ها !
موسیو شیطان: این مسابقه یی که شما می گویید دقیقا چه جور مسابقه یی است؟ بوکس است؟ کشتی است؟ دو و میدانی است؟ جودو است؟ تیراندازی است؟ زیرآبی است؟ پشتک وارو است؟ دار حلقه است؟ کدام است آخر؟
خانم باجی: من که فکر می کنم با خودمان بوکس بازی می کنیم. مشت است که این جناح می زند به صورت آن جناح و مشت دیگر است که آن یکی جناح حواله می کند به...
موسیو شیطان: دو جناح با هم مسابقه می دهند یا دو جناح با مردم ؟ چرا زیر چشم من کبود است همیشه ؟ درد هم می کند ؟!!
عمو حسام: با دنیا اما مسابقه مدلینگ داریم. فشن شو پارتی. هی بزک دوزک کنیم که یعنی ما قشنگ تر و تو دل برو تریم.
خانم باجی: داورش غش نمی کند ؟ 20:30 داورش نیست احیانا؟
موسیو شیطان: اما به گمانم دنیا از مسابقه یک برداشت دیگری دارد. فکر کرده مسابقه پرتاب دارت است و ما هم سیبل مقابل شان. هی سیخونک پرت می کنند.
عکس آقابزرگ: به کشتی کج هم می ماند ها. همه فنی آزاد است. جفت پا گرفتن. مشت محکم کوبیدن. رو قفسه سینه پریدن. چقدر هم طرفدار دارد ماشاءالله.
حسن روحانی: رقابت بدون صادرات معنا ندارد.
موسیو شیطان: همین دیگر. گل گفتی ای گل گفتی. برای همین مغز صادر می کنیم به چه نانازی.
عکس آقابزرگ: آخر ما در این بدن نحیف مان چی داریم برای صادر کردن جز...
خانم باجی: شما خیلی بی ادبی.
عکس آقابزرگ: ذهن خوانی می کنی ؟ می خواستم بگویم جز همان مغز. ذهن خودت بی اخلاق است.
عمو حسام: یعنی الان این دو تیم قرمز و آبی پایتخت این همه با هم رقابت دارند چی صادر می کنند که توانسته اند این همه مدت رقابت کنند؟
صدای ناشناس یک عامل خودسر: فحش ببم. فحش صادر می کنند. بیانیه صادر می کنند.
موسیو شیطان: این فحش و بیانیه را نمی شود به کشورهای دیگر هم صادر کرد؟ صادرات غیرنفتی محسوب نمی شود؟

کیهان : معدل(گفت و شنود)
گفت: یک سایت وابسته به جبهه اصلاحات خطاب به دست‌اندرکاران این جبهه نوشته است؛ چرا از یکطرف می‌گوئیم رأی روحانی رأی اصلاح‌طلبان است و از طرف دیگر می‌گوئیم روحانی اصلاح‌طلب نیست؟!
گفتم: خب! حرف حساب زده، دیگه چی؟!
گفت: همین سایت نوشته؛ این تناقض‌گویی‌ها از نگاه مردم پنهان نمی‌ماند و به اصلاحات بدبین می‌شوند.
گفتم: مردم اگر به جبهه اصلاحات خوش‌بین بودند که آنها را کنار نمی‌زدند و خود جبهه اصلاحات اگر به رأی مردم امیدی داشت که نامزد خودش را وادار به استعفا نمی‌کرد.
گفت: این سایت نتیجه گرفته که در شرایط کنونی و با مواضع ضد و نقیض اصلاح‌طلبان و مخصوصا انشعاب جوانان این جبهه تحت عنوان نسل دوم اصلاحات(ندا) موفقیت جبهه اصلاحات در انتخابات مجلس به شوخی شبیه است.
گفتم: خودکرده را تدبیر نیست! پدری به پسرش گفت؛ دلم می‌خواهد امسال معدلت 18 باشد و پسرش گفت؛ امسال معدلم 20 می‌شود. پدر با تعجب گفت؛ شوخی نکن! و پسرش جواب داد؛ خودت سر شوخی را باز کردی!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها