رفت با گازوئیل، برگشت با الکل!

سرگذشت عجیب مسافران یک تور + عکس

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت : قاچاقچیان سوخت بیش از ۷۰۰ هزار لیتر گازوئیل را به دریا ریختند .
کد خبر: ۷۱۵۹۱۷
قاچاقچیان ۷۰۰ هزار لیتر گازوییل را به دریا ریختند

به گزارش واحد مرکزی خبر ، سرهنگ دادستانی افزود : قاچاقچیان سوخت پس از مشاهده نیروهای مرزبانی و با استفاده از تاریکی شب اقدام به تخلیه سوخت از ۵ لنج ، به ‌داخل دریا کردند.

عسکری رییس دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان نیز گفت : هنوز گزارش کاملی در خصوص میزان خسارت اعلام نشده اما احتمال می رود این اقدام قاچاقچیان بیش از 10 میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشته باشد .

گزارشها حاکی است در این زمینه 5 لنج توقیف و 4 قاچاق چی نیز بازداشت شدند.

ابعاد این فاجعه به حدی بود که معاون سازمان محیط زیست با سفر به هرمزگان به بررسی ابعاد این فاجعه پرداخت.

خانم فرشیدچی با بیان اینکه بخش زیادی از جنگل‌های حرای استان در سواحل بندرلافت قرار دارد گفت : این فاجعه خسارت بسیار زیادی به اکولوژِی خلیج فارس و از همه مهمتر جنگل‌های حرا و زیست گاه‌های میگو و آبزیان وارد کرده است.

جادری استاندار هرمزگان نیز با اشاره به اینکه هر شب 60 لنج حامل قاچاق سوخت از میناب حرکت می کند و نیروهای دریابانی قادر به برخورد با آنها نیستند گفت:برخورد با قاچاقچیان خرده پا مشکل قاچاق سوخت را حل نمی کند و باید سرحلقه جریان قاچاق سوخت را هدف قرار داد.

صفاری دهیار لافت گفت: بوی گازوئیل از دو کیلومتری دریا به مشام می رسد و آب‌شیرین‌کن بندرلافت بر اثر نفوذ گازوئیل خسارت بسیار دیده و غیر قابل استفاده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
از اهالی بندر میناب
Netherlands
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
۰
۰
نمی گذارید خب كار و كاسبی خودمان را داشته باشیم اذیت می كنید , اینهمه توی این مملكت اختلاس می شود كه برخی از همین اختلاس ها به دلیل دعواهای سیاسی رو می شود مثل آقازادگان ..... , حالا چند خانواده محروم كه می خواهند یك نانی در بیاورند یك مقدار سوخت جابجا كنند برای یك مقدار پول , لشكركشی نظامی می كنید

نیازمندی ها