اژه‌ای: خبرنگار واشنگتن‌پست همچنان در بازداشت است

معاون اول قوه قضاییه گفت: خبرنگار واشنگتن پست همچنان در بازداشت به‌سر می‌برد و هنوز هیچ اتفاق خاصی در مورد پرونده او روی نداده است.
کد خبر: ۷۱۵۸۶۳

به گزارش واحد مرکزی خبر، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای این مطلب را در پاسخ به پرسش خبرنگاری در حاشیه مراسم تحلیف کارآموزان قضایی بیان کرد. وی با تاکید بر این‌که همه باید دنبال این باشیم که مردم از فناوری جدید، بهترین و بیشترین بهره‌برداری را داشته باشند، گفت: البته سرویس‌دهی باید ارزان و سالم باشد. وی افزود: این گلایه از مسئولان وجود دارد که چرا تلاشی برای سرویس‌دهی ارزان اینترنت صورت نمی‌گیرد.

محسنی‌اژه‌ای گفت: باید زیرساخت‌ها بومی شود تا سرویسی که به مردم ارائه می‌شود سالم باشد و انتظار این است که ضمن بالا بردن سرویس‌دهی مناسب و ارزان قیمت، با ملی کردن زیرساخت‌ها، سرویس اینترنتی خوب و سالمی به مردم ارائه شود.

پرونده بورسیه‌های غیرقانونی تکمیل شده است

در همین حال ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تکمیل پرونده بورسیه‌های غیرقانونی خبر داد و گفت: این پرونده تکمیل شده؛ ولی هنوز به قوه قضاییه فرستاده نشده است.

به گزارش ایرنا، سراج در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود اموال بابک زنجانی یک سوم بدهی وی نیز نمی‌باشد، گفت: در مورد آن چیزی که وجود دارد وزارت نفت اقدام لازم را انجام می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها