جام جم ورزشی: خبرنگاران حاضر در نشست خبری مشحون رییس فدراسیون بسکتبال در اعتراض به اخراج دو تن از همکارانشان این نشست خبری را تحریم کردند.
کد خبر: ۷۱۵۱۸۱
اخراج 2 خبرنگار از  نشست خبری مشحون

به گزارش جام جم ورزشی، نشست خبری رییس فدراسیون بسکتبال هر چند شاهد سوال های متعدد خبرنگاران نبود اما یکی از پرحاشیه ترین نشست های خبری چند سال اخیر لقب می گیرد.

با رایزنی های فراوان، یکی از منتقدان فدراسیون بسکتبال که قصد حضور در این نشست خبری را داشت موفق به حضور در این نشست خبری نشد و با اصرار یکی از مسئولان کمیته ملی المپیک به سالن برگزاری این نشست نرفت. همچنین یکی دیگر از خبرنگاران فعال حوزه بسکتبال نیز هر چند در محل برگزاری نشست خبری حاضر شده بود اما از سالن اخراج شد تا دیگر خبرنگاران حاضر در این نشست در اعتراض به بی احترامی به این دو همکارشان در خلال این نشست خبری هیچ سوالی از مشحون نپرسند.

در ابتدا خبرنگاران تصمیم به ترک نشست گرفتند ولی بعد از حدود 40 دقیقه با صحبت‌های رئیس روابط عمومی کمیته ملی المپیک قرار شد خبرنگاران در نشست حاضر شده ولی سوالی از رئیس فدراسیون بسکتبال پرسیده نشود.

رییس فدراسیون بسکتبال پس از اینکه متوجه شد هیچ کدام از خبرنگاران حاضر به سوال کردن از وی نیستند ترجیح داد خلاصه ای از عملکرد فدراسیون را بگوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها