دیدارهای دوستانه بین‌المللی

شکست خانگی عربستان برابر استرالیا

جام جم ورزشی: در دیدارهای دوستانه بین‌المللی تیم ملی فوتبال عربستان برابر استرالیا شکست خانگی را متحمل شد و اروگوئه از سد کره‌جنوبی گذشت.
کد خبر: ۷۱۵۰۹۷
شکست خانگی عربستان برابر استرالیا

تیم‌های ملی فوتبال عربستان و استرالیا دوشنبه شب در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی را استرالیا با حساب 3 بر 2 به سود خود پایان داد. تیم کیهیل و مایل ژدیناک با دو گل زودهنگام خود در دقایق 3 و 6 استرالیا را پیش انداختند. حسن فلاته در دقیقه 71 یکی از گل‌ها را جبران کرد اما بایلی رایت شش دقیقه بعد گل سوم تیم مهمان را به ثمر رساند. الجاسیم در دقیقه 84 دومین گل عربستان را به ثمر رساند اما در نهایت این تیم نتیجه را واگذار کرد.

در یکی دیگر از بازی‌های برگزار شده تیم ملی کره جنوبی در سئول برابر اروگوئه با یک گل مغلوب شد. خوزه گیمنز در دقیقه 68 تنها گل این دیدار را برای اروگوئه به ثمر رساند. اروگوئه با تمام ستاره‌های خود به میدان رفت اما در اواسط بازی کاوانی و دیگر چهره‌های نامدار این تیم جای خود را به نفرات ذخیره دادند.

تیم ازبکستان هم در بازی تدارکاتی برابر نیوزیلند 3 بر یک برنده شد. اکمل شوراخمدف(41 و 58) و سرور جپاروف(77) گل‌های تیم ازبکستان را در این دیدار وارد دروازه حریف کردند. تنها گل تیم نیوزیلند نیز در دقیقه 86 روی ضربه جرمی بروکی به ثمر رسید.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها