در عملیات گسترده پلیس، 5 تن از گردانندگان شبکه بزرگ سرقت خودرو در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۱۴۷۶۴
شبکه بزرگ سرقت خودرو متلاشی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حجت نیکمرام فرمانده انتظامی مشهد گفت: در اجرای مرحله دیگری از طرح تشدید مبارزه با سرقت ها، پیگیری پرونده سرقت های سریالی پراید و پژو پارس در مشهد در دستور کار تیم های آگاهی سرکلانتری شرق و غرب پلیس مشهد قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات گسترده پلیس در این رابطه حاکی از آن بود که شبکه بزرگ سرقت در غرب و شرق مشهد گسترده و مرتکب سرقت های سریالی می شوند لذا تیم های آگاهی کلانتری طبرسی شمالی در مرحله اول این عملیات ضربتی، مخفیگاه سارقان را در خیابان طبرسی شمالی 41 پاکسازی و با دستگیری سه تن از گردانندگان شبکه، 5 دستگاه خودروی پراید مسروقه که سارقان در حال اوراق کردن آن بودند به همراه مقادیر زیادی لوازم و قطعات خودروهای سرقتی و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ نیکمرام همچنین گفت: در دومین مرحله از این عملیات غافلگیرانه تیم های آگاهی کلانتری الهیه با هدایت سرهنگ سلطانی فر تحقیقات خود را آغاز و دو تن دیگر از گردانندگان شبکه که در مناطق قاسم آباد، بلوار لادن و پیروزی مشهد مرتکب سرقت خودروهای پژو پارس می شدند را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به این مطلب که تحقیقات درباره شناسایی و دستگیری دیگر اعضای شبکه بزرگ سرقت ادامه دارد، افزود: متهمان این پرونده با خودروهای مسروقه اقدام به سرقت سیم و کابل برق شهری نیز می کردند که در این رابطه برابر اعلام شرکت برق مشهد و با توجه به سرنخ های موجود، این متهمان تا کنون بیش از یک میلیارد تومان سرقت سیم و کابل برق شهری داشته اند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: پیشگیری از وقوع سرقت خودرو نیازمند مراقبت و هوشیاری شهروندان و مالکان وسایل نقلیه است چرا که سارقان در اعترافات خود بارها بیان داشته اند خودروهایی را به سرقت می بردند که فاقد سیستم دزدگیر بوده و یا در مناطق تاریک و خلوت پارک شده بودند.

سرهنگ نیکمرام افزود: پلیس مشهد با افزایش گشت های تامینی و کنترلی خود جدیت ویژه ای برای اجرای طرح مقابله با سرقت خودرو در دستور کار خود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها