سه مسافر راهی بیمارستان شدند

نجات 60 زائر از آتش سوزی یک هتل در مشهد + عکس

آتش سوزی در بازار روز در شهرستان تربت جام خراسان رضوی حدود یک میلیارد تومان خسارت مالی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۷۱۴۲۱۳
جوشکاری، یک میلیارد تومان خسارت زد + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی اصغر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: ساعت 13:30 دقیقه روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر وقوع یک فقره حریق در بازار روز در خیابان شهید بهشتی هسته مرکزی شهر بلافاصله ماموران کلانتری 11 خلیج فارس، یگان امداد، پلیس آگاهی، اطلاعات و امنیت و راهور به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با همکاری نیروهای مردمی و دیگر نیروهای امدادی پس از انجام اقدامات اصولی امنیتی و جداسازی منطقه حریق و قرق کردن خیابان های منتهی به بازار پس از تلاش فراوان موفق شدند حریق را قبل از سرایت به مغازه ها و مراکز فروش دیگر مهار کنند ولی متاسفانه 28 دربند مغازه به تلی از خاکستر بدل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: برابر اظهارات حاضران با توجه به روز تعطیل کارگرانی که مشغول جوشکاری بوده محل را جهت استراحت ترک و آهن آلات جوشکاری شده را به حال خود رها کرده که پس از سرایت گرمای ناشی از جوشکاری به مقداری از پارچه دور و اطراف محل، محوطه دچار حریق شده و به مغازه های بازار سرایت کرده است.

سرهنگ مختاری افزود: علت اصلی حریق را کارشناسان آتش نشانی جوشکاری غیر اصولی و عدم رعایت نکات ایمنی حین جوشکاری و استفاده از کنتور مشترک جهت روشنایی و جوشکاری اعلام کرده اند.

این آتش سوزی حدود یک میلیارد تومان خسارت در برداشته که بر آورد کلی خسارت با کارشناسان اقتصادی پس از انجام کار کارشناسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها