انتقاد از کمبود بودجه برای ساماندهی خانواده های بی سرپناه

معاون توسعه خدمات اجتماعی سازمان رفاه شهرداری تهران با بیان اینکه تعداد قابل توجهی خانواده بی سرپناه در پایتخت وجود دارد گفت: سال گذشته 80 خانواده بی سرپناه ساماندهی شدند و برای آنها خانه مهیا کردیم.
کد خبر: ۷۱۴۱۹۸
انتقاد از کمبود بودجه برای ساماندهی خانواده های بی سرپناه

رضا جهانگیری فر، با بیان این مطلب اظهار کرد: تعداد قابل توجهی خانواده بی سرپناه در شهر تهران وجود دارد که برای ساماندهی تمامی آنها نیاز به مشارکت دستگاه های ذی ربط و خیرین است.

وی ادامه داد: ضمن تهیه مسکن برای این خانواده ها، آنها را به واحد های مددکاری معرفی کرده ایم تا مراقبت و حمایتهای بعدی از این خانواده ها صورت گیرد .

جهانگیری با بیان اینکه خانواده های بی سرپناه با خطرات، آسیب ها و مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند گفت: پیش بینی کرده بودیم امسال نیز 200 خانواده بی سرپناه در شهر را ساماندهی کنیم اما متاسفانه اعتبارات لازم در بودجه سال جاری سازمان رفاه مصوب نشود.

وی افزود: امیدواریم در نیمه دوم سال برای انجام این مهم بتوانیم اعتبارات لازم را جذب کرده و نسبت به یاری و کمک رسانی به این خانواده ها اقدام کنیم.

معاون توسعه خدمات اجتماعی سازمان رفاه شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال به صورت موردی به وضعیت خانواده های بی سرپناهی که وضعیت اضطراری داشتند رسیدگی کردیم اما با توجه سرد شدن هوا و افزایش مشکلات این خانواده ها نیازمند توجه و همکاری بیشتر دستگاههای ذی ربط و خیرین هستیم. ( مهر )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها