شکایت 30 مالباخته تاکنون از اعضای باند

شگرد عجیب دزدانی که عاشق بنز و بی.‌ام.‌و بودند

اعضای باند سارقان خودرو دستگیر شدند

سرقت خودرو در چند ثانیه

اعضای باند سارقان خودرو که در چندثانیه خودور‌ها را سرقت و اوراق می‌کردند، از سوی ماموران دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۱۴۱۳۱
سرقت خودرو در چند ثانیه

فرمانده انتظامی شهرستان قیر و کارزین در استان فارس در این باره به جام‌جم گفت: در پی شکایت‌های مردمی در ارتباط با سرقت خودرو‌های پراید در محله‌های تاریک و خلوت موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ حسین مهدوی‌نژاد افزود: با افزایش سرقت‌ها موضوع در ستاد مبارزه با سرقت بررسی شد و با سرنخ‌هایی که از سارقان سابقه‌دار خودرو در بانک اطلاعاتی پلیس به دست آمد، سه سارق حرفه‌ای خودروی شناسایی و با تحت نظر قرار گرفتن این متهمان آنها دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه‌شان چهار دستگاه خودرو پراید سرقتی کشف شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چند پلاک خودرو و مقادیری قطعات و اموال خودروهای مسروقه کشف و تحقیق از متهمان آغاز شد.

سرکرده باند که مردی سی و هشت ساله است در تحقیقات گفت: در زندان با همدستانش آشنا شدم و پس از آزادی خودرو‌های پراید را که در محله‌های خلوت و بدون تجهیزات رها می‌شد شناسایی و در چند ثانیه آنها را سرقت می‌کردیم.پس از سرقت خودرو‌ها را در مخفیگاه خود اوراق و لوازم آن را می‌فروختیم و اسکلت آنها را در حاشیه شهر رها می‌کردیم.

در پی این اعترافات، دستور قضایی برای کشف تعداد خودرو‌های سرقتی صادر شد و متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سرهنگ مهدوی‌نژاد با اشاره به جدی گرفتن هشدارهای پلیسی از سوی شهروندان گفت: از پارک خودرو در محل‌های تاریک خودداری کرده و وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها