جام سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جدایی غیرمنتظره پولادی شاید به پرسپولیس لطمه بزند اما تلاش می‌کنیم تا بهترین جایگزین را به جای این بازیکن انتخاب کنیم.
کد خبر: ۷۱۳۳۷۵
پرسپولیس به دنبال جایگزین خارجی برای پولادی

محمد پنجعلی در مورد عقد قرارداد مهرداد پولادی با باشگاه قطری الشحانیه اظهار کرد:‌ پولادی با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت و ما منتظر حضور او پای میز مذاکره بودیم که این اتفاق نیفتاد.

او ادامه داد:‌ من خیلی در مورد مسائل حقوقی قرارداد پولادی اطلاعی ندارم و به عنوان سرپرست تیم همراه با کادر فنی تلاش خواهیم کرد تا جایگزین مناسبی برای پولادی پیدا کنیم. به هر حال رفتن این بازیکن از تیم ما اجتناب ناپذیر بود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه پولادی مدتی از تیم پرسپولیس دور بوده و از شرایط مناسب فاصله گرفته خاطرنشان کرد: حتی اگر حالا هم پولادی بخواهد بیاید باید مورد تایید کادر فنی تیم قرار بگیرد تا مشخص شود آیا این بازیکن می‌تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد یا خیر.

او در پاسخ به این سوال که پس از از دست رفتن چند بازیکن ملی پوش پرسپولیس آیا سرخپوشان در ادامه فصل می‌توانند عملکرد موفقی داشته باشند یا خیر گفت: ما تا جایی که توانستیم منتظر این بازیکنان ماندیم اما واقعیت این است که این بازیکنان گویا چندان تمایلی برای مذاکره نداشتند. برای مثال بارها مدیرعامل باشگاه با سیدجلال حسینی قرار گذاشت اما هیچ گاه شرایط یک مذاکره مناسب بین آن‌ها به وجود نیامد.

پنجعلی با اشاره به اینکه به دنبال یک جایگزین مناسب برای پولادی هستیم اظهار کرد:‌ ما خیلی بر روی بازیکنان خارجی نظر نداشتیم اما رفتن دیرهنگام این بازیکنان و غیرمنتظره بودن پیوستن آن‌ها به تیم های دیگر سبب شد تا کادر فنی تحت فشار قرار گیرد. ما روی این بازیکنان حساب کرده بودیم اما آن‌ها به صورت غیرمنتظره از پرسپولیس رفتند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور بازیکنان ملی پوش این تیم در لیگ قطر اظهار کرد: تا زمانی که زیرساخت‌های مناسب در فوتبال ما وجود نداشته باشد تیم ‌های بزرگی چون پرسپولیس با چنین مشکلاتی مواجه می‌شوند، مساله همین است. در فوتبال ما پول حرفه‌ای وجود دارد اما تفکر حرفه‌ای و امکانات مناسب کمتر یافت می‌شود.

پنجعلی با بیان اینکه علاوه بر جداشدن چند بازیکن ملی پوش از ترکیب سرخپوشان مشکلاتی چون مصدومیت و محرومیت نیز گریبان گیر پرسپولیس شد خاطر نشان کرد:‌ با وجود تمام این مشکلاتی که برای تیم ما پیش آمده مطمئن باشید تا پایان فصل تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم در بهترین جایگاه قرار بگیریم. من باز هم تاکید می‌کنم پرسپولیس مدعی قهرمانی است و لازمه این امر حمایت هواداران از ماست.

او در پایان خاطرنشان کرد:‌ با توجه به درپیش بودن جام قهرمانان آسیا تلاش خواهیم کرد تا بازیکنان سطح بالا و مناسبی را به ترکیب پرسپولیس اضافه کنیم.

مهرداد پولادی با قراردادی 600 هزار دلاری برای مدت یکسال راهی تیم الشهانیه قطر شد. این اتفاق در حالی رخ داد که پولادی به گفته باشگاه پرسپولیس هنوز با سرخپوشان قرارداد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها