مردی که سه سال پیش در پی اختلاف ملکی، فردی را با شلیک گلوله کشته بود، روز گذشته دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۱۹۶۱
دستگیری قاتل مسلح پس از 3 سال فرار

فرمانده انتظامی استان بوشهر در این باره به جام‌جم گفت: رسیدگی به این پرونده اوایل اردیبهشت سال 1390 در پی تیراندازی منجر به جرح در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان دشتی قرار گرفت.

ماموران انتظامی با حضور در یکی از محله‌های بخش کاکی مشاهده کردند مرد پنجاه ساله‌ای به نام عبدالحسین بر اثر شلیک گلوله زخمی شده است.

سردار حیدر عباس‌زاده افزود: با انتقال فرد مجروح به بیمارستان و تحقیق از شاهدان حادثه معلوم شد ضارب با مرد مجروح بر سر خرید و فروش ملک اختلاف داشته و روز حادثه پس از زخمی کردن مرد میانسال، افرادی را که در تعقیبش بودند، با سلاح تهدید و فرار کرده است.

وی یادآور شد: با دستور قضایی، ضارب مسلح تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و جستجو‌ها برای دستگیری وی ادامه داشت تا این که پس از یک ماه، مرد زخمی در بیمارستان جان باخت.

فرمــــانده انتظامی استان بوشهر یادآور شد: جستجو برای دستگیری عامل جنایت ادامه داشت تا این که سه سال پس از زمان حادثه، روز‌های پایانی هفته گذشته، ماموران اطلاع یافتند قاتل فراری به بوشهر بازگشته و در خانه یکی از اقوامش در شهرستان برازجان مخفی شده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، کارآگاهان جنایی با اعزام به محل روز گذشته قاتل فراری را دستگیر کردند.

سردار عباس‌زاده گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم، یک قبضه سلاح کلاش، چهار تیغه خشاب و 219 فشنگ جنگی کشف شد.

متهم در بازجویی به قتل مرد میانسال اعتراف و درباره انگیزه‌اش عنوان کرد: در پی اختلاف ملکی نتوانستم مشکلم را با مقتول حل کنم بنابراین تصمیم به انتقام از او گرفته و به سویش شلیک کردم. در مدت فرار یک بار نیز با ماموران شهر چغادک که قصد دستگیری‌ام را داشتند، درگیر شدم و با تیراندازی به آنها فرار کردم.

با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها