سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه تکراری اجلاس وزرای امور خارجه شورای همکاری خلیج فارس در خصوص جزایر ایرانی تنب و ابوموسی را مردود و ناشی از فقدان درک واقعیت های تاریخی و شرایط جاری منطقه دانست.
کد خبر: ۷۱۱۷۸۱
واکنش ایران به ادعای شورای همکاری خلیج فارس در باره جزایر 3 گانه

ه گزارش واحد مرکزی خبر، مرضیه افخم این بیانیه را مصداق بارز دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت و رد کامل مفاد آن تاکید می کند که این نوع موضع گیری ها جز انحراف افکار عمومی و تاخیر در همکاری های هدفمند بین ملل منطقه تاثیر دیگری نداشته و نخواهد داشت.

افخم افزود: سیاست اصولی ما در قبال کشورهای حوزه خلیج فارس ، رعایت حسن همجواری ، احترام متقابل و مداخله نکردن در امور داخلی دیگران و توجه به واقعیت های غیر موهوم است و جمهوری اسلامی ایران در شرایط حساس کنونی منطقه مجددا بر آمادگی خود برای بهبود و گسترش روابط با دولت های خلیج فارس تاکید می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهرداد
Netherlands
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
۰
۰
با چنین سخنگویی باید هم چنین انتظاری داشت , خانم افخم شما برش یك مرد را ندارد لطفا یك سمت دیگر را در امور خارجه برای خود برگزینید , سخنگویی باید در اختیار یك مرد با جذبه باشد تا طرف مقابل بداند پا از گلیم بیشتر دراز نكند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها