مرد تبهکار اطراف سفارتخانه‌های اروپایی دستگیر شد

کلاهبرداری با جعل ویزای شینگن

فردی که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود اقدام به صدور پروانه های جعلی شکار در مشهد می کرد توسط پلیس آگاهی خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۱۶۶۹
متهم، پروانه شکار جعل می کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین بیدمشکی، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر صدور پروانه جعلی شکار توسط فردی متخلف موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی طی تعامل با کارشناسان سازمان بازرسی کل خراسان رضوی و اداره حراست محیط زیست چگونگی وجزئیات موضوع جعل پروانه های شکار را مورد بررسی قرار دادند.

در تحقیقات گسترده ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی چند فقره پروانه جعل شکار شناسایی که در دفاتر ثبت اداره محیط زیست هیچگونه سابقه ای وجود نداشت.

با محرز شدن جعلی بودن پروانه صادر شده کارآگاهان پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات میدانی گسترده محل اختفای جاعل را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ بیدمشکی گفت: متهم جوان در بازجویی های اولیه منکر هر گونه جعل و صدور پروانه ای در این خصوص بود که در ادامه تحقیقات در مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به پنج فقره جعل پروانه شکار اعتراف و اذعان داشت پس از صدور پروانه شکار و جعل امضا،‌ آنرا توسط رابطی به مشتری خود ارائه و در قبال هر برگ سند جعلی مبلغ 460 هزار ریال دریافت می کرده است.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: متهم به دادسرا اعزام و پس از صدور قرار قضایی برابر دستور مقام قضایی جهت ادامه تحقیقات مجدداً در بازداشت پلیس آگاهی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها