مصاحبه منتشر نشده از حمزه ریگی همراه دستگیر شده با عبدالمالک ریگی

سر بریدن‌ها و عملیات‌های انتحاری جایی در اسلام ندارد

در جریان درگیری‌های دو گروهک جیش‌العدل و جیش‌النصر، عبدالرئوف ریگی، سرکرده گروهک تروریستی جیش النصر به هلاکت رسید.
کد خبر: ۷۱۱۰۷۴
عبدالرئوف ریگی به هلاکت رسید

یک منبع آگاه به فارس گفت: با حمله به محل اختفای عبدالرئوف ریگی در شهر البندین ایالت بلوچستان پاکستان، وی و خواهرزاده‌اش ابوبکر ریگی به هلاکت رسیدند.

نجفی استعفا کرد

محمدعلی نجفی که پس از رأی اعتماد ندادن مجلس به رضا فرجی‌دانا، به‌عنوان سرپرست وزارت علوم منصوب شد، دیروز به‌دلیل آنچه مشغله کاری در این وزارتخانه خواند، از دبیری ستاد امور هماهنگی اقتصادی دولت استعفا کرد.

آزمایش موفق موشک «باور 373»

امیر فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) از موفقیت‌آمیز بودن اولین آزمایش موشک سامانه پدافندی «باور 373» خبر داد.

پیشنهاد حل و فصل پرونده هسته‌ای تا 2031

گروه بین‌المللی بحران در تازه‌ترین گزارش خود درباره مذاکرات هسته‌ای گفته که دو طرف از سوابق گذشته درس نگرفته‌اند و به غلط تصور می‌کنند که استیصال و نیاز شدید رسیدن به توافق، کف خواسته‌های طرف مقابل را پایین می‌آورد. این گروه پیشنهاد کرده که بر یک برنامه عمل مرحله‌ای توافق شود که مطابق آن تا سال ۲۰۳۱ و در سه مرحله مختلف همه دغدغه‌های دوطرف برطرف شود.

هشدار تهران به سازمان ملل

در پی تجاوز یک پهپاد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی کشورمان، حسین دهقانی، سفیر ایران در سازمان ملل با ارسال نامه‌ای به دبیرکل، رئیس دوره‌ای شورای امنیت و رئیس مجمع عمومی این سازمان، ضمن محکومیت اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، نسبت به عواقب این‌گونه اقدامات تجاوزکارانه هشدار داد.

در همین حال وزارت خارجه آذربایجان هم پرواز پهپاد جاسوسی صهیونیستی از خاک این کشور به سمت ایران را تکذیب کرد.

تائید سلامت دیپلمات ربوده شده ایرانی در یمن

حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان گفت: اخبار دریافتی از مقام‌های یمن، سلامت آقای «نوراحمد نیکبخت» دیپلمات ربوده شده کشورمان در صنعا را تائید می‌کند.

او تصریح کرد: در انتظار تلاش‌های منتهی به آزادی قریب‌الوقوع وی از سوی مقام‌های یمن هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها