ساکنان طوزخورماتو در عراق، برای دفاع از شهر خود در برابر حملات تروریستهای داعش گروه های مردمی تشکیل دادند.
کد خبر: ۷۱۰۸۸۶
مقابله مردم طوزخورماتو با داعش + فیلم

مردم منطقه شهرک "الامام احمد" در منطقه طوزخورماتو، ناچار شدند برای دفاع از منطقه خود، مسلح شوند، زیرا با توجه به وجود بارگاه امامزاده احمد بن موسی کاظم (علیه السلام) این منطقه آماج حملات متوالی عناصر داعش قرار گرفته است.

مردم این منطقه، با تشکیل یک گروهان نظامی به ایستادگی در برابر حملات داعش همت گماشته اند.

یکی از نیروهای این گروهان با اشاره به این که مرقد امامزاده احمد بن موسی (ع) شب ها بارها هدف حملات خمپاره ای داعش قرار می گیرد، به خبرنگار العالم گفت: عناصر داعش در طول روز، با تفنگ های دوربین دار آن ها را هدف قرار می دهند و از شیوه های بزدلانه ای در جنگ استفاده می کنند.

خطرناک ترین مکان در این منطقه، خیابانی فرعی در نزدیکی شهرک حی الطین واقع در غرب طوزخورماتو است که همواره آماج حملات داعش قرار می گیرد و تک تیراندازان داعش از این خیابان به منطقه نفوذ می کنند، اما با این حال نیروهای مردمی طوزخورماتو تاکنون همه درگیری ها در این خیابان را به نفع خود تمام کرده و پیروز شده اند.

یکی از نیروهای مردمی در مصاحبه با خبرنگار العالم تاکید کرد که عناصر داعش، از انواع گلوله های خمپاره ای برای هدف قرار دادن بارگاه امامزاده استفاده می کنند، و درگیری ها میان عناصر داعش و گروهان مردمی طوزخورماتو هر روز از نیمه شب آغاز و تا سه بامداد ادامه می یابد.

منبع: شبکه العالم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها