رییس سومین همایش مددکاری اجتماعی ایران اعلام کرد: سومین همایش مددکاری اجتماعی ایران به موضوع آسیب های اجتماعی می پردازد و نتیجه آن را برای تهیه برنامه ششم توسعه کشور ارائه می دهد و 16 سازمان و نهاد دانشگاهی حامی آن هستند.
کد خبر: ۷۰۹۴۵۶
برگزاری سومین همایش مددکاری اجتماعی ایران در شهریور

به گزارش جام جم آنلاین ، دکتر حسین مجتبوی، از انجمن مددکاری اجتماعی ایران ، دانشگاه علامه طباطبایی و سازمان زندان ها به عنوان نمونه هایی از سازمان ها و نهادهای حامی این کنفرانس نام برد و افزود: بیش از 150 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است و 33 کمیته علمی برای برگزاری این کنفرانس تشکیل شده که مسائل و معضلات اجتماعی از قبیل اشتغال، اعتیاد، خانواده و دیگر مسایل مرتبط را بررسی می کنند.

به گفته این رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد، نخستین همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد در ۲۴ اردیبهشت با همکاری بنیاد بین المللی و فرهنگی – هنری امام رضا (ع) و با عنوان همایش ملی «عرفان اسلامی در آموزه های رضوی» برگزار شد.

دومین همایش این دانشگاه در ۲۸ مرداد امسال با عنوان « ششمین کنفرانس ملی برق و الکترونیک ایران» بود و سومین همایش ، مربوط به نخستین همایش مددکاری اجتماعی ایران بود که در نوع خود جزو همایش های مهم در حوزه آسیب های اجتماعی به شمار می رفت.

وی افزود: زمانی که قرار شد این همایش برای نخستین بار در گناباد برگزار شود برخی مخالفت کردند و به توانایی های این شهرستان و دانشگاه آزاد در برگزاری این همایش با دیده تردید نگاه کردند اما برگزاری چنان موفقیت آمیز بود که از آن زمان به نتیجه رسیدند هر سه سال یک بار این همایش را در گناباد برگزار کنند و امسال در 12 و 13 شهریور میزبان متخصصان و دانشجویان در سومین دوره آن هستیم.

مجتبوی توضیح داد: اهمیت این همایش از آن جهت است که سال آینده آخرین سال برنامه پنجم توسعه است و دستاوردهای این همایش مسلما در تنظیم برنامه ششم راهگشا خواهد بود و به همین علت عنوان آن را همایش « امور اجتماعی در برنامه ششم توسعه » انتخاب کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها