معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: جهت رفاه حال خریداران در مرداد ماه هر خریداری که خودرو خود را به صورت نقدی خرید کرده، اکنون شامل حال کاهش قیمت 3 تا 5 درصدی شده و می‌تواند مابه‌التفاوت قیمت را دریافت کند.
کد خبر: ۷۰۷۴۶۶
مابه‌التفاوت کاهش قیمت خودرو به خریداران پرداخت می شود

محمد علی قادری، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به کاهش قیمت 3 تا 5 درصدی اعلام شده از سوی شورای رقابت گفت: ما در همه حال تابع قانون هستیم و هر قیمتی که شورای رقابت اعلام کند ما تبعیت می‌کنیم.

وی افزود: تا 31 تیرماه تعهدات ما طبق تعهدات قبلی انجام شده و ما قیمت‌های جدید را برای تعهدات تیرماه اعمال نکردیم و به خاطر مصاحبه‌هایی که انجام می‌شد منتظر تعیین تکلیف قیمت بودیم.

قادری ادامه داد: جهت رفاه حال خریداران در مرداد ماه هر خریداری که خودروی خود را به صورت نقدی خرید کرده، اکنون شامل حال کاهش قیمت 3 تا 5 درصدی شده و می‌تواند با مراجعه به سایت سایپا مابه‌التفاوت قمیت را دریافت کند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا تصریح کرد: مابه‌التفاوت پرداختی بین 2 تا 3 درصد است و ما با اطلاع‌رسانی و پس از جمع‌آوری اطلاعات مابه‌التفاوت را به حساب مشتریان واریز می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
۰
۰
خوبه!!!
مثلا 10 درصد گرون كنید بعد بیایید 5 درصد ارزون كنید و بگید خودرو 5 درصد ارزون شده وهیچوقت سابقه نداشته كه قیمت خودرو ارزون بشه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها