سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با برگشتن مهرداد پولادی در جناح چپ بازیکن نمی‌خواهیم و اگر هافبک خوبی پیدا کنیم با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای جذب وی اقدام می‌کنیم.
کد خبر: ۷۰۷۳۷۳
پرسپولیس به دنبال جذب بازیکنان جدید

محمد پنجعلی اظهار کرد: با تغییر وضعیتی که در تیم به وجود آمده است به انزلی می‌رویم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم. سه امتیاز بازی با ذوب آهن برای ما خیلی خوب بود و از نظر روحی و روانی تیم را احیاء کرد تا بچه‌ها از فشار خارج شوند و با این تغییر وضعیت به انزلی می‌رویم تا به پیروزی برسیم.

سرپرست سرخپوشان درباره این که آیا قرار است میشل اومانیا برای همراهی تیم ملی کشورش در روزهای آینده ایران را ترک کند یا نه، خاطرنشان کرد: باشگاه در جریان این گونه مسائل قرار می‌گیرد ولی تا این لحظه مطلبی به ما اعلام نشده است. البته او در تمرین دیروز سرپنجه و سر حال نشان داد و به نظر می‌رسد آمادگی خوبی دارد.

وی درباره اینکه آیا بازیکنان دیگری هم برای جذب مدنظر هستند، تصریح کرد: با توجه به این که قرار است در آسیا بازی کنیم باید تعداد نفرات بیشتری را در اختیار داشته باشیم. باشگاه اعلام کرد مهرداد پولادی باید برگردد و اگر او بیاید نیاز ما در آن جناح برطرف می‌شود ولی فکر می‌کنم یک هافبک جذب کنیم تا دست کادر فنی در میانه زمین بازتر شود.

پنجعلی در پایان گفت: با توجه به اینکه نفرات خوبی در اختیار داریم، این طور نیست که دنبال هر بازیکنی باشیم، نفراتی که جذب می‌شوند باید در سطح خوبی باشند و این مساله مورد توجه کادر فنی قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها