الهام چرخنده در حاشیه اجرای نمایش «شبی در کهکشان‌ها» و پس از تماشای این نمایش ترکیبی گفت: «به‌عنوان یک مسلمان به کسانی که این کار را طراحی کردند می‌بالم زیرا من می‌دانم از لحظه نگارش تا لحظه خلق این اثر چقدر زحمت کشیده‌اند و به هنرمندانی که به این شکل برنامه را اجرا کردند افتخار می‌کنم.»
کد خبر: ۷۰۷۲۸۷
الهام چرخنده این بار از «بیداری اسلامی» می گوید

او در ادامه افزود: «من بعنوان یک سینماگر می دانم کار در پروژه ای به این عظمت که هر شب سه هزار مخاطب دارد و با نگاه ریزبینانه به کار شما نگاه می کند، چقدر سخت است. من به عینه دیدم که چقدر عزیزان خوب کار کرده اند و من چیزی ندیدم که خوب نباشد، آرزو دارم که این کار را تمام جوامع ببینند و ای کاش تمام دشمنان اسلام این تئاتر را ببینند که متوجه شوند که چرا ما شیعیان به مسلمان بودن خود می بالیم.»

این هنرپیشه سینما با تاکید بر لزوم کار فرهنگی در جامعه، بیان داشت: «در بحث فرهنگی که بزرگ ترین رسالت یک فرد مسلمان است، وظیفه ما این است که آفرینش انسان، دین اسلام، واقعه کربلا و وقایع تاریخی را به مردم و نسل های بعدی نشان دهیم. ما باید به دنیا و جوانان خودمان بگوئیم چرا دین اسلام بر دین های دیگر برتری دارد. من اعتقاد دارم انجام این امر بزرگ ترین وظیفه ای است که برای جامعه هنری وجود دارد.»

چرخنده ضمن تمجید از ورود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به کارهای فرهنگی از این دست، تصریح کرد: «به نظر من کار فرهنگی بخشی از کار شهرداری است که البته در حال شتاب گرفتن است و این موضوع که این فرصت به مردم داده شده تا بیایند و از تماشای چنین نمایشی در منطقه ای که فضای بالا و پایین شهر را در هم می شکند لذت ببرند؛ بسیار هوشمندانه است.»

او در مورد لزوم تداوم داشتن این اثر فاخر گفت: «این کار باید تداوم داشته باشد اما به هر حال باید ببیند که همکاران می توانند این حجم را تحمل کنند یا خیر؟ زیرا کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است. چه عوامل پشت صحنه و چه عوامل روی صحنه کارشان بسیار سخت است و می دانم که این اثر در بیداری اسلامی خیلی کمک می کند. برای ما کیفیت بیشتر مهم است تا کمیت و نظر من اینست که اگر امکانات بیشتری در اختیارشان قرار بگیرد می توانند با انرژی مضاعفی به کار خودشان ادامه دهند.» (خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها