رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: شایعه پرداخت مبالغی از سوی کارلوس کروش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را به برخی ها در داخل کشور شنیده ایم و حتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۰۷۲۵۹
پای کروش به پرونده فساد فوتبال باز شد

محمدعلی پور مختار گفت: بزودی در نشستی با رییس فدراسیون فوتبال این مساله را پیگیری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: شخصا باتوجه به علاقه ای که به فوتبال داریم کی روش را مربی موفقی در کشورمان نمی بینم و امیدوارم که مشکلات غیر فنی نیز در اطراف وی وجود نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که پرونده فساد در فوتبال در چه مرحله ای قرار دارد، تصریح کرد: تقریبا هفته ای دو تا سه روز در این مورد نشست داریم و حتی روز گذشته نیز جلسه ای کوتاه را با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم.

پورمختار یادآور شد: به طور مرتب در خدمت افراد و گروههایی که از این مساله اطلاعاتی دارند، هستیم تا پرونده را تکمیل کنیم.

به گفته وی، با هر فرد و مقام مسوولی در فوتبال کشور که با پرونده فساد در ورزش ارتباط داشته باشد برخورد خواهد شد.

وی درباره اینکه چرا فوتبال تا این حد درگیر مسایل فساد مالی است، عنوان کرد: در هر صورت پول در فوتبال زیاد است و مشکلاتی ایجاد می کند و می بایست در کنار آن بحث مدیریت را هم مطرح کنم.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا در رشته های ورزشی دیگر نیز چنین پرونده های وجود دارد، گفت : بله در چند رشته دیگر نیز مدارکی به دست ما رسیده است که پس از نهایی شدن شرایط پرونده فوتبال به سرغ آنان می رویم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی پیش از این با بیان اینکه پرونده رسیدگی به تخلفات مالی در فوتبال بزودی نهایی می شود و اسامی افراد درگیر در این پرونده افشا خواهد شد، گفته بود: هدف برخورد با همه متخلفان است و حتی اگر رئیس فدراسیون هم در پرونده مقصر باشد با او برخورد خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه چه زمانی پرونده این موضوع نهایی می شود بیان کرده بود: گزارش پرونده فساد در فوتبال تا دو هفته آینده نهایی می شود و قبل از تعطیلات تابستانه مجلس شورای اسلامی به هیات رئیسه ارسال خواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره شایعات مبنی بر برکناری رئیس فدراسیون فوتبال در صورت آشکار شدن برخی فسادهای صورت گرفته افزوده بود: در صورتی که فسادی محرز و منتسب به آقای کفاشیان باشد و اگر مشخص شود که خودش در این فساد نقش داشته است، برخورد صورت می گیرد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اشخاص زیادی در این مسائل دخیل بودند که در زمان لازم اسامی آنها افشا خواهد شد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها