یک تروریست تونسی در سوریه با حضور در تلویزیون این کشور، با اعلام اسامی شخصیت هایی از حوزه خلیج فارس که مدافع تروریست ها در سوریه اند، گفت: برخی نمایندگان وهابی، برای تروریست ها در سوریه، کمک های مالی می فرستند.
کد خبر: ۷۰۶۹۷۳
افشاگری تلویزیونی یک تروریست

این تروریست تونسی که نام مستعار وی ابوقصی است، گفت: ما 20 نفر بودیم که همگی لیبیایی و تونسی بودیم. ما به گردان ابابیل در جسر الشغور در حومه ادلب پیوستیم و مانند آنچه در بنغازی لیبی، دولتی درطرابلس (در زمان قذافی) تشکیل شد، قرار شد بنغازی دیگری در سوریه ایجاد شود.

وی ادامه داد: پس از مدتی از لیبی شخصی به نام مهدی حاراتی به ادلب آمد که او طراح عملیات « عروس دریا» (حمله جنگجویان مخالف قذافی به طرابلس لیبی) بود و همه ما را آموزش داد.

این تروریست تونسی همچنین به اسامی شماری از شخصیت های کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در کویت و بحرین اشاره کرد که به تروریست ها در سوریه کمک های مالی می کنند.

ابو قصی گفت: ولید طبطبایی از نمایندگان سابق (وهابی) مجلس کویت از جمله آنهاست. همچنین 4 نماینده از شیوخ سلفی بحرین، که از نمایندگان مجلس بحرین هم هستند، به ما پول دادند.

ابوقصی گفت: ماهانه هزار دلارنیز به عنوان حقوق گردان های صقور الشام در ادلب تعیین شد.

وی گفت: ولید طبطبایی از طریق یک انجمن خیریه در کویت به سوریه برای تروریست ها کمک های مالی می فرستد.

ابو قصی افزود: ورود و خروج ما از طریق مرزهای ترکیه صورت می گرفت و مرزبانان ترک نیز با ما کاری نداشتند.

ابوقصی در بخش دیگری از سخنانش که در پایگاه اینترنتی "صوت المنامه" منتشر شده گفته است ، پول هایی که برای تروریست ها فرستاده می شود در تعدادی از بانک های ترکیه سپرده گذاری و سپس از طریق این بانک ها پول ها به تروریست ها داده می شود و ما برای تردد به ترکیه و هزینه کردن دلارها یا فرستادن آن به کشورهای خود نیز هیچ مشکلی نداشتیم زیرا مرزها به روی ما باز بود.

ابو قصی گفته است، ولید طبطبایی بارها به سوریه سفر کرده و سلاح های متنوع و پول های زیادی را در اختیار تروریست ها قرار داده است.

این تروریست تونسی گفته است در نبردهای جسر الشغور و جبل الزاویه در ادلب و نبرد باب عمر در شهر حمص شرکت کرده بود.

وی افزود: یک فرمانده تروریست ها در ترکیه طی دستوری بر اهمیت حفظ مناطق حمص تأکید و اعلام کرد، نباید بشار اسد حمص را بگیرد زیرا یک منطقه راهبردی برای توزیع سلاح است.

منبع: شبکه خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها