تروریست های عضو داعش جنایت تازه ای را علیه اهالی روستای خطاب در شمال غرب شهر حماه سوریه مرتکب شده و علاوه بر قتل 14 نفر از ساکنان این روستا، پیکرهای آنان را مثله کرده اند.
کد خبر: ۶۹۴۴۱۲
داعش قربانیانش را مثله می کند + فیلم

منابع پزشکی حماه به خبرنگار العالم گفتند که تروریست های مسلح، قربانیان را که 7 زن و یک کودک نیز درمیان آنها هستند سر بریده و بدنهایشان را مثله کردند. علاوه بر این، روی بدن آنها آثار بدرفتاری و ضربه به گردن و سایر اعضا وجود دارد.

ریاض صقر، نویسنده سوری و تحلیلگر مسائل سیاسی روز پنجشنبه به شبکه العالم گفت: این جنایت تکمیل کننده اعمال تروریستی سه سال گذشته آنها است و ما در سال چهارم جنگ جهانی علیه سوریه هستیم.

وی افزود: این جنایت، نشان دهنده اصرار تروریستها بر ارتکاب اعمالی است که می توانیم آن را راهبرد ریختن خون بی گناهان بنامیم.

از سوی دیگر، ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه گروههای مسلح در چند جبهه در حومه دمشق، مرکز فرماندهی آنان در منطقه جوبر و تحرکات آنها در باغ های شمال شهر الملیحه را هدف قرار داد که در نتیجه آن، شماری از افراد مسلح در وادی ترما به هلاکت رسیدند.

ارتش سوریه همچنین حمله افراد مسلح به شهر الطیبه و عین البیضه در غرب حومه دمشق را دفع کرد.

در همین حال، در پی کشته شدن فرمانده گروه موسوم به ارتش اسلام، درگیری های شدیدی در شهر مسرابا در اطراف شهر دوما در غوطه دمشق، بین جبهه موسوم به جبهه اسلامی و داعش در جریان است.

یحیی سلیمان کارشناس نظامی به شبکه العالم گفت: در منطقه دوما، میدعه و مسرابا و نیز بیشتر مناطقی که تحت تسلط جبهه النصره است به علت جدا شدن افراد آن، اختلاف بین گروههای مسلح وجود دارد و در خود جبهه النصره نیز شکاف رخ داده است.

منبع: شبکه العالم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
۰
۰
گناه این مردم بیچاره چیه ؟ كه این گونه وحشیانه مورد تهاجم دد صفتان قرار گرفته اند . عده ای كه به دنبال هوا وهوس خود دست به هركاری می زنند . لعنت بر این قوم و حامی هایشان
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها