به گزارش واحد مرکزی خبر مهندس ضرغامی در بازدید از صدا و سیمای مرکز یزد، با اشاره به زیرساخت های ایجاد شده فنی، تولیدی و تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد در مراکز صداو سیما گفت:امروز سازمان دوم رسانه ملی با برخورداری از 33 شبکه تلویزیونی استانی که اکثراً 24 ساعته شدهاند ، ظرفیت عظیم و بی بدیل جمهوری اسلامی در مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن در فضای رقابتی است.
وی با اشاره به کاهش شدید اعتبارات ریالی و ارزی در 2 سال اخیر گفت:در شرایطی که دشمنان سرمایه گذاری بیسابقهای در حوزه رسانه انجام دادهاند توانستهایم با تغییر رویکرد و نوآوری در ارائه تولیدات رسانهای این نابرابری تاریخی را مدیریت کنیم.
رئیس رسانه ملی افزود: شبکه های جدید موضوعی در سیما و صدا که با هدف احترام به مخاطب و افزایش قدرت انتخاب آنان راه اندازی شده، توانسته است با حداقل اعتبارات و اعمال مدیریت "داشته ها " توفیقات زیادی در جذب مخاطب و ارتقاء رضایتمندی آنان به دست آورد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد