افزایش مرخصی زایمان، رفت تا سال آینده

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای طرح افزایش مرخصی زایمان فرهنگیان به دلیل بار مالی زیادی که برای آموزش و پرورش به همراه دارد به سال آینده موکول می‌شود.
کد خبر: ۷۰۵۹۳۵
افزایش مرخصی زایمان، رفت تا سال آینده

سید محمد بطحایی ، درباره سرانجام طرح ویژه آموزش و پرورش برای مرخصی زایمان گفت: امکان اجرای این طرح از مهرماه امسال به دلیل اینکه بار مالی زیادی برای آموزش و پرورش دارد وجود ندارد اما اگر اعتبارات و منابع مالی ما اجازه دهد این طرح سال آینده اجرا می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره جزییات این طرح گفت: این نوع مرخصی زایمان با مرخصی زایمانی که در سایر دستگاه ها و وزارتخانه اجرا می شود، متفاوت است؛ چرا که هدف ما در این طرح این است که در وهله اول تقویم سال تحصیلی روال عادی خود را طی کند و در وهله دوم نیز دانش آموزان در طول سال با دو معلم رو برو نشوند. این در حالی ایت که آموزش و پرورش نیز با مشکلات مالی و اعتباری زیادی دست و پنجه نرم می کند،

این مقام مسول در وزارت آموزش و پرورش در ادامه اظهار داشت: در این طرح ویژه به طور مثال اگر فرهنگی در دیماه وقت زایمان داشته باشد، از همان ابتدای سال تحصیلی به مرخصی میرود تا خود آن فرد با آسودگی این دوران را سپری کند و هم دانش آموز در آموزش و یادگیری و تحصیل خود با مشکل و سختی مواجه نشود. ( مهر )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها