خرده‌روایت‌هایی از زندگی و کاسبی موتوری‌های مسافرکش

روزی دوتا ژلوفن رو شاخشه!

رئیس اتحادیه وانت بار و پیک موتوری از ساماندهی پیک‌های موتوری در استان‌های تهران، مشهد و اصفهان خبر داد و گفت: ظرف 20 روز آینده نرخ‌نامه جدید پیک‌های موتوری ابلاغ می‌شود.
کد خبر: ۷۰۵۲۷۹
پیک‌های موتوری شناسنامه‌دار می‌شود

محسن طاقدار افزود: صدور بارنامه‌های متحدالشکل و نرخ‌نامه واحد در این طرح مدنظر قرار گرفته است، ضمن این‌که نرخ‌نامه‌ها به گونه‌ای تدوین شده که حداقل مبلغ جابه‌جایی بار 5000 تومان و نرخ حمل بار به ازای هر ساعت 10 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، نرخ‌های جدید بر اساس آنالیزهای مشخصی از ساعت کارکرد در هر روز مصر ف سوخت، مصرف روغن، استهلاک، هزینه بیمه وسیله نقلیه و راکب آن تهیه شده است.

این مسئول با بیان این‌که نرخ‌نامه جدید بعد از تصویب از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اجرایی خواهد شد، یادآور شد: در مرحله بعد ساماندهی موتورسیکلت‌های سیار صورت خواهد گرفت که با همکاری اتاق اصناف ایران در حال تدوین آیین‌نامه مرتبط با آن هستیم.

طاقدار تصریح کرد: از این پس به محض این‌که یک مشتری تقاضای دریافت خدمات پیک موتوری داشته باشد به محض تماس با مرکز، پیامکی روی تلفن همراه وی ارسال خواهد شد که نام راکب و هزینه حمل بار به وی اعلام می‌شود.

رئیس اتحادیه وانت بار و پیک موتوری افزود: موتورسیکلت‌های سیار شناسایی شده‌اند و تلاش داریم آنها را نیز ساماندهی کنیم، ضمن این‌که برای تمامی پیک‌های موتوری بزودی کارت شناسایی صادر خواهد شد. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها