حمل بار در پایتخت ساماندهی می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ساماندهی حمل بار و تشکیل معاونت مدیریت حمل بار درون‌شهری در سازمان حمل و نقل و ترافیک خبر داد و گفت: ساماندهی حمل بار درون شهری و فعالیت پیک‌های موتوری‌، وانت‌بارها، کامیونت و کامیون‌ها در پایتخت به‌طور جدی دنبال خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۰۴۱۰

به گزارش فارس، جعفر تشکری‌هاشمی افزود: شهرداری‌ها تا پیش از این مسئولیتی نسبت به حمل بار نداشتند، اما با توجه به ماده 2 قانون توسعه حمل و نقل عمومی که مدیریت حمل بار درون‌شهری را برعهده شهرداری‌ها گذاشته است، معاونت مدیریت حمل بار درون‌شهری در شهرداری تهران تشکیل و فعالیتش را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: باید مطالعات کامل و دقیقی از وضع جابه‌جایی بار در تهران صورت می‌گرفت و براساس این مطالعات، چارچوب قانونی کار تعیین می‌شد تا همه اقدامات مبتنی بر قوانین مصوب مجلس صورت گیرد، از این‌رو گروه‌هایی برای جمع‌آوری آمار و بررسی وضع ناوگان حمل بار، انواع بار و حجم باری که روزانه در پایتخت جابه‌جا می‌شود تشکیل شد و دستورالعمل‌هایی براساس این بررسی‌ها نوشته و تدوین شد.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: امروز معاونت مدیریت حمل بار درون‌شهری در حالی کار خود را آغاز می‌کند که مطالعات کاملی درباره حمل بار صورت گرفته و آیین‌نامه‌های مربوط به این موضوع نیز به شورای شهر تهران ارائه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها