پس از شکست ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه،، موشه یعالون سرتیپ "عمیکام نورکین" را به جای "حاجی تبلونسکی" به عنوان فرمانده نیروی هوایی این رژیم منصوب کرد.
کد خبر: ۷۰۵۲۶۵
فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی برکنار شد

به گزارش پایگاه خبری عبری زبان والا، موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از شکست در جنگ غزه، "حاجی تبلونسکی" فرمانده نیروی هوایی اسرائیل را از سمت خود برکنار و سرتیپ "عمیکام نورکین" را به جای وی منصوب کرد.

منبع مذکور تصریح کرد که تبلونسکی هم به عنوان رئیس شعبه نیروهای انسانی ارتش عبری تعیین شده که بیشتر اعضای این شعبه زن هستند.

از سوی دیگر، اشرف القدرة، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که آمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی تاکنون به 1951 تن رسیده است که 469 تن آن‌ها کودک، 243 تن زن و 88 تن از آن‌ها مسن هستند.

همچنین به گزارش وزارت بهداشت، در پی این حملات 10193 تن زخمی شده‌اند که 3084 تن آن‌ها کودک، 1970 تن زن و 368 تن مسن هستند.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که روز دوم آتش بس میان اسرائیل و جنبش حماس بدون هیچ گونه نقضی از سوی دو طرف سپری شد.

در این بیانیه آمده است: جنگنده‌های اسرائیلی هیچ گونه حملاتی به نوار غزه انجام نداده‌اند و هیچ گونه موشکی نیز از سوی نوار غزه شلیک نشده است.

هیات‌های فلسطینی و اسرائیلی از روز یکشنبه با نظارت و میانجی‌گری قاهره آتش بس 72 ساعته دیگری را امضا کردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که سری چهارم اسیران فلسطینی بر اساس توافق صورت گرفته با تشکیلات خودگردان فلسطین آزاد خواهند شد.

شبکه خبری اسکای نیوز عربی در خبری اعلام کرد که سری چهارم اسیران فلسطینی براساس توافق صورت گرفته با تشکیلات خودگردان فلسطین از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد خواهند شد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها