نشست خبری مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با اصحاب رسانه؛

مجوز ساخت درمانگاه فوق تخصصی بوشهر صادر شده است

اختصاصی جام جم آنلاین

شهرداری ساخت مهدی کلینک بیمارستان امام(ره) را متوقف کرد

شهرداری تهران امروز چهارشنبه ساخت مجموعه مهم " مهدی کلینیک" مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) را که از دو سال پیش آغاز شده و مقامهای بلندپایه کشور نیز از آن دیدن کرده بودند، متوقف ساخت.
کد خبر: ۷۰۵۲۵۳
شهرداری ساخت مهدی کلینک بیمارستان امام(ره) را متوقف کرد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، این کلینک در 15 طبقه ساخته می شود و قرار بود 107 هزار و 758 مترمربع فضای درمانی و 759 تخت بستری به این بیمارستان مهم کشور اضافه کند.

ساختمان این کلینیک در قسمت شمال غربی مجتمع درمانی امام خمینی (ره) واقع است و بخش عمده ساخت آن را یک فرد خیر و نیکوکار، تقبل کرده است.

کلنگ ساخت این کلینک مهم در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران دو سال پیش توسط خانم « مرضیه وحید دستجردی" وزیر وقت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زده شد و دکتر محمود احمدی نژاد و دکتر حسن روحانی روسای جمهوری نیز از آن دیدن کرده اند.

به گزارش جام جم آنلاین، صبح امروز ماموران ناحیه دو شهرداری منطقه شش تهران با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) از ادامه ساخت این درمانگاه که قرار بود در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد، جلوگیری کردند.

ساخت این درمانگاه دو سال پیش با کلنگ زنی خانم مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت دولت نهم آغاز شد و برای نظارت در تکمیل آن نیز محمود احمدی نژاد و دکتر حسن روحانی روسای جمهوری از این پروژه دیدن کرده بودند.

یک مقام آگاه در بیمارستان به خبرنگار ما گفت: دو روز پیش شهرداری با ارسال نامه ای اعلام کرد این پروژه مجوز ساخت ندارد و باید متوقف شود.

وی افزود: صبح امروز نیز ماموران شهرداری ناحیه «دو» با ورود به این محل و برخورد بد با کارگران و پیمانکار برخی از لوازم را که در ساخت و ساز استفاده می شد با خود بردند و ادامه ساخت «مهدی کلینیک» را متوقف کردند.

این مقام آگاه گفت: اگر این پروژه مشکل داشت چرا در طول دو سال گذشته شهرداری نسبت به ساخت آن بی توجه بود. این محل با کمک یک فرد خیر ساخته شده و زمان کلنگ زنی آن نیز شهردار وقت منطقه شش در مراسم حضور داشت.

تصاویری از این درمانگاه را می بینید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها