واکنش به سخنان روز گذشته رئیس جمهور

سخنان روز گذشته رئیس جمهور در همایش سفرا و نمایندگی​های کشورمان در خارج، علاوه بر این که در روزنامه​های صبح امروز از دو طیف سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب بازتاب​های گوناگونی داشته است، جلسه امروز سه شنبه مجلس هم بی تأثیر از آن سخنان نبود.
کد خبر: ۷۰۴۶۸۳
واکنش به سخنان روز گذشته رئیس جمهور

به گزارش جام جم آنلاین در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس اقدام به جمع آوری امضا برای برگزاری جلسه غیر علنی با حضور رئیس جمهور در مجلس کرد.

او در این نامه درخواست داده است که رئیس جمهور در این جلسه غیرعلنی درباره سخنان روز گذشته خود در همایش وزارت خارجه، پاسخ دهد.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه هم در تذکری به هیأت رئیه مجلس در خصوص سخنان دیروز روحانی درخواست برگزاری جلسه غیر علنی مجلس در این زمینه را مطرح کرد.

در همین حال قسیم عثمانی نماینده بوکان نیز در تذکری در همین زمینه گفت که اگر جلو کسانی که از ادبیات خس و خاشاک استفاده کردند گرفته می​شد امروز شاهد چنینی سخنانی از رئیس جمهور نبودیم.

محمد رضا پو ابراهیمی نماینده مردم کرمان هم در تذکری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور گفت:سخنان ایشان زیبنده مقام ریاست جمهوری نیست.

وی گفت:مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید سعه صدر داشته باشند و با منتقدان با ادبیات مناسب سخن بگویند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
حمامی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۰
زنده باد روحانی 80 درصد مردم از حرف شما راضیند لازم به نظرسنجی نظر سنجی نیست
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۰
چه نظر سنجی جالب حتما این كارو یك شبه انجام دادید
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۰
شنیدن حرف حق تلخ.ازجناب آقای روحانی انتظارداریم من بعد با همه غوغاسالاران برخوردقاطعانه را شاهدباشیم.ازبابت صحبتهای دیروزتان هم ممنونیم
سراجی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۰
مومن، احمدی نژاد روبرویش عكسش را آتش زدند و از روز اول بهش توهین می كردند هیچ نگفت ... تمام سخن های تندش خطاب به دشمنان خارجی كشور بود...
لطفا سخنان اقای احمدی نژاد را پس از انتخابات 88 و توهین های یكساله روحانی را هر دو را در این سایت قرار دهید.
احمدی نژاد در سال پنجم ریاست جمهوری اول از 40 میلیون ایرانی تشكر كرد و به عده معدودی فتنه گر كه در خیابان ها مردم و كشور را تخریب می كردند گفت نه اینكه مثل روحانی به 50 درصد افرادی كه بهش رای ندادند در هر سخنرانی و در سال اول این همه توهین كند.
مقاومت
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۰
آقایان نماینده ها، خودشان را به جای رئیس جمهور بگذارند و اگر با این فشارهای بین المللی و داخلی تاب ماندن داشتند ، منطقی گفته اند درغیر اینصورت غیرمنطقی سخن به زبان آوردند .
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۰
اینهمه شماها گفتید و دلواپس شدید رییس جمهور چیزی نگفتند .سخنان جنابان كریمی و رسایی رو یادتان رفته ؟؟رییس جمهور محبوب را دعوت به صبر میكنید خودتان هم صبور باشید .و از همه ملت نظرسنجی كنید
ادیب ویراستار
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۰
آقایان وكیل الرعایا زمان سخنرانی استادِ ادیب، محمود احمدی نژاد كه فرمودند«اون ممه رو لولو برد...» یا « اونها یه جای دیگه شون سوخته..» كجا بودید؟!!!!!! چرا آن موقع عكس العملی نشان ندادید اگر نگران ادبیات رجال و حل مسائل كشور بودید؟!!
y
Germany
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۰
حمامی جان هیچ و قت برا خودت نظر سنجی نكن كجا 80 درد مردم راضیند
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۰
كی می خواهید توجه كنید كه حرف رئیس جمهور ، حرف كسانی ست كه به او رای داده اند
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
۰
۰
آقای پور ابراهیمی هم متاسفانه همیشه درباره تمام مسائل كشور ورود پیدا میكنند! یكی نیست بگه بابا شما مشكلات مردم كرمان رو بازگو كن رفع و رجوع كن!
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
۰
۰
در جواب حمامی ، تو خودت را همه ملت حساب كرده ای ؟ زمانی كه دولت قبل همه مقدسات و شخصیت های مملكت را به تمسخر می گرفت و هیچ نماینده ای شهامت ابراز وجود نداشت كجا بودی ؟

نیازمندی ها