با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری

علت سانحه سقوط آنتونوف ۱۴۰بررسی شد

جلسه بررسی سانحه هوایی هواپیمای آنتونوف ۱۴۰با حضور وزیر راه و شهرسازی و دیگر اعضا در سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل شد. عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در این جلسه گفت: در کمیته ای که دستور تشکیل آن داده شده است، افراد متخصص در بخش های موتور، استاندارد، ‌مراقبت پرواز و عملیات کمیته 5 نفره ای حضور داشتند.
کد خبر: ۷۰۴۴۲۸
علت سانحه سقوط آنتونوف ۱۴۰بررسی شد

وی گفت: این کمیته توضیحات سانحه را بررسی و گزارش های رسمی را برای اطلاع عموم منتشر کنند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: این کمیته با هیچ محدودیتی مواجه نیست.

وی افزود: جعبه سیاه هواپیما به دست آمده است و کمیته با سرعت بیشتری می تواند سانحه را بررسی کند.

آخوندی افزود: کمیته می تواند 11 گروه تخصصی را تشکیل دهد تا مسائل مختلف رسیدگی شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: مسئولیت خدمات پرواز و مسئولیت ایمنی و پرواز، نظارت و پاسخگویی جان مسافران بر عهده شرکت هواپیمایی سپاهان است و این شرکت باید پاسخگو باشد.

وی افزود: کمیته بررسی سانحه مدیر این شرکت را احضار می کند، از شورای عالی هواپیمایی نیز خواسته ایم درباره ساختار سازمان هواپیمایی کشور تشکیل جلسه دهد.

هواپیمای مسافربری ایران 140 متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان، حدود ساعت 9 و45 دقیقه دیروز از فرودگاه مهر آباد برخاست و لحظاتی بعد در بلوار شیشه مینا (جاده مخصوص کرج) سقوط کرد. در این سانحه 39 سرنشین کشته و 9 نفر زخمی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
۰
۰
متاسفانه بعد از سقوط موفق هواپیمای موسوم به ایران 140، بسیاری از مردم در شبكه‌های اجتماعی و خبرنگاران در رسانه‌ها دست به سیاه‌نمایی علیه صنعت هواپیمایی كشور و تولیدات ملی زدند و پروژه بین‌المللی ایران 140 را زیر سوال بردند. اما همان‌طور كه می‌دانید، سقوط اتفاقی است كه برای هر هواپیما می‌افتد......پرواز خوبی داشته باشید.
باقی بقای‌تان

نیازمندی ها