کروم در ویندوز 8

مرورگر کروم در ویندوز 8 چنانچه به‌عنوان مرورگر پیش‌فرض سیستم‌عامل باشد و با تنظیمات پیش‌فرض خود نیز روی رایانه شما نصب شده باشد، دارای محیطی به سبک مترو خواهد بود.
کد خبر: ۷۰۴۰۰۶

محیط مترو در مرورگر کروم بسیار زیباست اما یکی از مشکلاتی که برای بسیاری از کاربران همراه دارد نیز بهره‌مندی از همین محیط است چنانچه شما نیز این مرورگر را به مرورگر پیش‌فرض در ویندوز 8 تغییر داده باشید و با تنظیمات پیش‌فرض نیز به استفاده از آن می‌پردازید، مطمئنا متوجه شده‌اید که هنگام اجرای مرورگر، کل محتوای صفحه ‌نمایش ناپدید شده و فقط صفحه مرورگر در صفحه‌نمایش قابل مشاهده است. در اختیار داشتن کل صفحه برای مرور صفحات وب لذت‌بخش است اما زمانی که بخواهید دو کار مختلف را با هم انجام دهید یا چند پنجره باز را در اختیار داشته و میان آنها حرکت کنید، این قابلیت برای شما اصلا خوشایند نخواهد بود.
چنانچه شما نیز با این مشکل مواجه‌اید و می‌خواهید مرورگر کروم همچون دیگر برنامه‌ها در پنجره‌ای روی دسکتاپ اجرا شده و دسترسی شما به سایر پنجره‌ها نیز امکان‌پذیر باشد، می‌باید به روش زیر عمل کنید:
ـ مرورگر کروم را اجرا کرده و از بالاـ سمت راست ـ روی آیکونی که به‌صورت چند خط افقی در زیر یکدیگر است کلیک کنید تا منوی اصلی کروم به‌نمایش درآید.
ـ اکنون روی پنجمین گزینه یعنی Relaunch Chrome on the desktop کلیک کنید.
ـ از این پس کروم تنظیم دلخواه شما را فراموش نخواهد کرد و برای همیشه مرورگر در محیط دسکتاپ اجرا می‌شود.
توجه: برای بازگشت به حالت اولیه و اجرای مرورگر کروم به سبک مترو، می‌باید ضمن مراجعه مجدد به منوی اصلی مرورگر، روی گزینه Relaunch Chrome in Windows 8 mode کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها