آقای خنیاگر دوباره روی صحنه می رود

جام جم نوا: سهیلی نفیسی که در یک سال گذشته هیچ فعالیت صحنه‌ای نداشت، در تالار اندیشه حوزه هنری دوباره کنسرت برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۷۰۳۱۳۴
آقای خنیاگر دوباره روی صحنه می رود

سهیلی نفیسی که در یک سال گذشته هیچ فعالیت صحنه‌ای نداشت، دوباره کنسرت برگزار خواهد کرد و از هوادارانش در تالار اندیشه حوزه هنری میزبانی خواهد کرد.
نفیسی در این کنسرت منتخبی از قطعات آلبوم‌های منتشر شده‌اش از جمله آلبوم معروف «ریرا» را اجرا خواهد کرد. این کنسرت که قیمت بلیت‌های آن از 55 تا 70 هزار تومان قیمت گذاری شده، در یک سانس و در ساعت 21 روز 14 شهریور ماه برگزار خواهد شد.
موسیقی‌ سهیل نفیسی تا حد زیادی تحت تاثیر فرهنگ و موسیقی جنوب کشور است. علاقه فراوان نفیسی به شعر معاصر ایران، او را به سوی ترانه‌سازی بر اساس برخی از اشعار معاصر سوق داده است. سبک خوانندگی و نواختن گیتار او را می توان نوعی نقالی موسیقایی به شمار آورد . سهیل نفیسی، شعر را به گونه‌ای اجرا می‌کند که گویی در حال قصه گویی ِ داستانی است برای شنوندگان.
از سهیل نفیسی تاکنون 3 آلبوم به نام‌های ری‌ را (1384) از نشر موسیقی هرمس، ترانه های جنوب (1388) از نشر موسیقی ماهریز ،چنگ و سرود (1390) از نشر موسیقی هرمس منتشر شده است. دو آلبوم ری را و چنگ و سرود او با استقبال زیادی روبرو شدند و جزء پرفروش ترین آلبوم های سال قرار گرفتند. همچنین کنسرت های او در کاخ نیاوران، با استقبال فراوان مخاطبان برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها