ارتش سوریه تجربه های موفقیت آمیزی را از تاکتیک "کمین" ضد گروه های تروریستی بدست آورده است.
کد خبر: ۷۰۲۶۹۹
تاکتیک ضد تروریستی ارتش سوریه

نیروهای ارتش این کشور به تازگی 2 کمین دیگر را در مسیر گروه های تروریستی قرار داده، و شماری از آن ها را به هلاکت رساندند.
ارتش سوریه در کمین نخست در ادلب، پس از مراقبت ها و بررسی های دقیق میدانی یک گروه تروریستی را در کمینی گرفتار کرد. این گروه قصد نفوذ از بخش جنوبی شهرک اشتبرق در حومه ادلب را داشت که در کمین نیروهای ارتش قرار گرفت و 11 نفر از آن ها به هلاکت رسیده، و شمار دیگری زخمی شدند.
از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه با همکاری مردم شهر حماه، کمین دیگری در حومه این شهر در مسیر گروه های تروریستی قرار دادند.
این گروه از شهرک التریمسه قصد نفوذ به زمین های کشاورزی شهرک معرزاف در حومه حماه را داشت که پس از قرار گرفتن در کمین نیروهای ارتش شماری از افرادش به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند.
در این کمین مصطفی ولید الفارس یکی از سرکرده های گروه های مسلح در حومه حماه به هلاکت رسید.
یک منبع آگاه نظامی به شبکه خبری العالم گفت: بر پایه برخی داده های اطلاعاتی درباره وجود یک گروه تروریستی که قصد نفوذ از شهرک التریمسه را داشت، کمینی در مسیر این گروه ایجاد شد که در نتیجه 2 نفر از تروریست ها به هلاکت رسید و سلاح های آن ها مصادره شد.
از سوی دیگر گروه های تروریستی به شلیک خمپاره و گلوله های کاتیوشا به محلات دمشق ادامه می دهند. در نتیجه این حملات چند شهروند سوری کشته و خسارت هایی به دارایی های عمومی و خصوصی این شهر وارد شد.
تحلیلگران معتقدند هر چه ارتش سوریه عرصه را برای گروه های تروریستی در غوطه شرقی و غربی تنگ تر می کند این گروه ها محلات دمشق را مورد حملات خمپاره ای ... قرار می دهند.
این درحالی است که مردم دمشق مصصم به ادامه زندگی در این شهرند و این چالش بزرگی برای گروه های تروریستی به شمار می رود.

منبع: شبکه العالم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها