باشگاه ملوان یک تبریک عجیب و سوال برانگیز را بر روی سایت رسمی خود قرار داد.
کد خبر: ۷۰۲۶۱۹
تبریک عجیب باشگاه ملوان

به گزارش جام جم ورزشی ، باشگاه فوتبال ملوان انزلی، اولین باشگاهی بود که با انتشار بیانیه ای، روز خبرنگار را به این قشر تبریک گفت. این سرعت البته تا زمانی قابل ستایش بود که مشخص نشده بود این بیانیه به صورت تمام و کمال از روی بیانیه مشترک دو سال پیش باشگاه های ذوب و سپاهان کپی برداری شده است!

متن زیر، بیانیه ملوانی هاست که در تاریخ 14 مرداد 93 منتشر شده است. بیانیه ای که واو به واو اش از متنی برداشته شده که در تاریخ 16 مرداد 91، توسط دو باشگاه اصفهانی در اختیار رسانه ها قرار کرفته بود:

هفدهم مرداد ماه روز پاسداشت تلاش بی وقفه انسان های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین اندیشه قدم

می زنند.پاسداشت روزی که نماد سینه سپر کردن در مقابل جهل و تاریکی است.

هفدهم مرداد ماه هر سال، تنها بهانه ای کوچک است تا از زنان و مردان بزرگی یاد کرده و گرامیشان بداریم که رسالتی بس عظیم را بر شانه های خود حمل می کنند.

خبرنگاران به عنوان حلقه های اتصال رسانه ها با مخاطبان، از جایگاه و شان والایی برخوردارند و در حقیقت این خبرنگاران شجاع و آگاه هستند که به رسانه ها هویت و غنا بخشیده و به ارزش آنها می افزایند.روز خبرنگار روز کسانی است که به رغم بسیاری از کمبودها و سختی ها، با اطلاع رسانی درست و نقد و تحلیل های آگاهانه و دلسوزانه، برای بهبودی امور گام برمی دارند.

نه تنها هفدهم مرداد ماه، بلکه هر روز روز خبرنگار است. روز نوشتن وخواندن، روز خواندن و نوشتن.روز پابرجایی دنیایی از حرف و کلمات در قالب خط و تصویر و صدا. روز به یادگار گذاشتن هزاران متن و صحنه تلخ و شیرین برای حال و آینده، برای ثبت و ضبط در تاریخ و روزگار…

باشگاه ملوان بخش مهمی از افتخارات و سرافرازیهای خویش را مدیون پشتیبانی بی دریغ، نقد های سازنده و تصاویر به یاد ماندنی خبرنگاران عزیز می باشند.

روز خبرنگار، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم و اندیشه را، به تمامی شما اصحاب رسانه به ویژه نویسندگان، خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران،گزارشگران و مجریان ورزشی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها