رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری پسری خبر داد که با حساب دختری که با او در ارتباط بود برایش هدیه می‌خرید.
کد خبر: ۷۰۲۳۸۲
خریدهای عاشقانه با پول سرقتی

سرهنگ محمدمهدی کاکوان با بیان اینکه در هجدهم خردادماه امسال دختری جوان به نام «پگاه» با حضور در پلیس فتای پایتخت عنوان کرد که مبلغ سه میلیون تومان از حسابش به صورت غیرمجاز برداشت شده است، گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد که این مبلغ در چند مرحله و به صورت اینترنتی برداشت شده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با انجام مهندسی معکوس توانستند ردپای پسری جوان به نام «فرهاد» را در این پرونده بیابند، افزود: با مجوز قضایی، ماموران ضمن دستگیری این فرد نسبت به دلالت سیستم کامپیوتری «فرهاد» به پلیس اقدام کرد.

رییس پلیس فتای پایتخت با بیان اینکه با حضور مالباخته در محل پلیس مشخص شد که «فرهاد» و «پگاه» چند سالی است که با یکدیگر دوست هستند و از قبل آشنایی دارند، گفت: متهم در اعترافاتش عنوان کرد که «پگاه» برای انجام کارهای بانکی‌اش از گوشی تلفن همراه وی استفاده می‌کرده و از آنجایی که رمز حسابش در سیستم «فرهاد» قرار داشته اقدام به برداشت پول از حساب دوستش می‌کند.

سرهنگ کاکوان افزود: بررسی‌های بیشتر نشان داد که «فرهاد» برای «پگاه» از حساب این دختر هدیه می‌خریده است و با شکایت مالباخته، متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها