میترا حجار که برای بازی در سریال «رهایی» عصر دوشنبه در بیمارستان ولیعصر ناجا حاضر شده بود، در پاسخ به درخواست خبرنگاران برای انجام مصاحبه، به صرف رد این درخواست با اشاره‌ دست و صورت ونوشتن روی کاغذ، بسنده کرد!
کد خبر: ۷۰۲۳۵۷
میترا حجار: من مصاحبه نمی‌کنم

عصر روز دوشنبه (13 مرداد ماه) معاون اجتماعی نیروی انتظامی و همچنین مدیر شبکه دو سیما از پشت صحنه سریال پلیسی «رهایی» به کارگردانی مسعود تکاور بازدید کردند.
در این صحنه‌ها میترا حجار- بازیگر نقش اصلی این مجموعه و ایفاگر نقش دکتر «هما» - در لباس سفید پزشکی مقابل دوربین رفت اما حاضر نشد با خبرنگاران به گفت‌و‌گو بنشیند و با نوشتن جمله‌ی «من مصاحبه نمی‌کنم» بر روی کاغذی که در دست داشت، خبرنگاران حاضر را متوجه کرد که نباید برای مصاحبه به او اصرار کنند.
حجار با دیدن دستگاه‌های ضبط صدای خبرنگاران، به نوشتن جمله «من مصاحبه نمی‌کنم» بسنده کرد و دیگر هیچ توضیحی برای دلایل رد مصاحبه ارائه نداد.
میترا حجار در مقاطعی به دلیل آنچه ممنوع‌التصویری عنوان شده بود، از تلویزیون و سینما دور بود.
او در سال 89 با بازی در سریال گمشده راما قویدل با پوشش کامل چادر بار دیگر در قاب تلویزیون حاضر شد. گمشده با مضمونی اجتماعی داستان زندگی زنی به نام «مریم سلیمیان» (میترا حجار) را دنبال می‌کرد که در زمان زلزله بم جزو امدادگران داوطلب بوده و بعد از پنج سال سازمان هلال‌احمر و در بخشی به نام جستجوی گمشدگان بین‌الملل مشغول به کار می‌شود.


میترا حجار بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، متولد بهمن ماه 1355 شهر مشهد است. «پلیس جوان»، «شاید برای شماهم اتفاق بیفتد» از مجموعه‌های تلویزیونی است که میترا حجار در آنها ایفای نقش داشته است.
حجاردر فیلم‌های سینمایی نظیر «متولد ماه مهر»، «نارنجی‌پوش»، «صورتی»،‌ «مزاحم»،‌ «خط ویژه» و ... حضور داشته است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها