لیگ برتر چهاردهم و پیرامون آن در همین آغاز راه به اندازه کافی سوژه‌های جذاب دارد که سری جدید برنامه 90 باز هم بینندگان میلیونی را جذب و مسائل روز فوتبال ایران را در آغاز سری شانزدهم خود به چالش بکشد.
کد خبر: ۷۰۱۹۰۹
«نود» امشب با نوستالژی می‌آید

اغراق نیست اگر برنامه 90 را پربیننده ترین برنامه تلویزیون در سال‌های اخیر بدانیم، برنامه‌ای که شب پخش مراسم قرعه‌کشی جام جهانی گوشه‌ای از فراگیری خود را با دریافت بیش از 6 میلیون پیام کوتاه بینندگان، نشان داد. صرف نظر از این‌که برنامه 90 مثل هر برنامه و یا هر پدیده‌ای نمی‌تواند خالی از ایراد باشد، اکثر قریب به اتفاق ناظران نگاه مثبتی به آن دارند، همان طور که این برنامه سال گذشته خود را با سنگ محک پیام کوتاه بینندگان سنجید و نمره قبولی گرفت. به هر ترتیب برنامه‌ای که ازسال 1378 از سوی عادل فروسی‌پور در شبکه سوم سیما بنیان نهاده شد، در همه این سال‌ها فراگیری و جریان سازی خود را آنچنان که شایسته و بایسته یک رسانه یا یک برنامه حرفه‌ای تلویزیونی است، نشان داده و تجربه همه این سال‌ها می‌گوید 90 امسال باز هم بینندگان تلویزیونی را تا پاسی از شب بیدار نگه می‌دارد.

به هر حال 90 همان طور که اشاره شد مطابق اعلام قبلی از ساعت 22 و 30 دقیقه سری شانزدهم خود را با محوریت آغاز لیگ چهاردهم آغاز می‌کند. برنامه‌ای که ضمن حفظ آیتم (سرفصل)‌های گذشته، با یک آیتم جدید نوستالژی که اشاره به اتفاقات نوستالژی برنامه‌های گذشته خود دارد، دوباره مهمان ایرانی‌های علاقه‌مند می‌شود. (این بخش از هفته آینده در فهرست آیتم‌های 90 قرار می‌گیرد)

جنجال کارت‌های پایان خدمت، خداحافظی علی کریمی از فوتبال، بررسی بازی‌های هفته چهاردهم لیگ، تقابل رسانه‌ای جواد نکونام و امیر قلعه نویی، سقف بودجه تیم‌ها و انتشار فهرست‌های بحث‌برانگیزی که شائبه عدم شفافیت مالی را دامن زد، زمان و چگونگی تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی و درگذشت ناصر احمدپور فعال رسانه‌ای ورزشی از جمله مواردی است که در غیاب90 دوستداران این برنامه جای خالی آن را برای بررسی و کنکاش دقیق این موضوعات احساس کردند.

(امید توفیقی ‌/‌ جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها