جام جم ورزشی - امیر قلعه‌نویی که با تاخیر در تمرین امروز استقلال حاضر شده بود به دنبال پسرش در مجموعه ورزشی انقلاب می‌گشت.
کد خبر: ۷۰۱۴۹۸
حضور بازیگر سینما و تلویزیون با لباس ورزشی در تمرین استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید.

*بازیکنان تیم استقلال راس ساعت 11 در سالن مجموعه ورزشی انقلاب زیر نظر کادر فنی این تیم به تمرین پرداختند.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در شروع تمرین این تیم حضور نداشت و با 30 دقیقه تاخیر در مجموعه ورزشی انقلاب حاضر شد.

* تمرین تیم استقلال در سالن وزنه مجموعه انقلاب با تمرین تیم فوتبال پارسه تهران همزمان بود.

* بازیکنان تیم پارسه تهران زیر نظر پرویز کماسی مربی بدنساز و قدیمی فوتبال کشورمان به تمرین پرداختند و از بازیکنان شاخص این تیم می‌توان به سیدداود سیدعباسی، حمید نشاط‌جو و هوتن قلعه‌نویی اشاره کرد. هوتن قلعه‌نویی با قراردادی به تیم پارسه تهران پیوسته و این روزها در این تیم تمرین می‌کند.

* هاملت میختاریان بازیکن ارمنستانی و تیم فوتبال کشورمان امروز با لباس شخصی در تمرینات پارسه تهران حضور داشت.

* شاهرخ بیانی مربی فوتبال استقلال با تاخیر در تمرین این تیم حاضر شد. همچنین میرشاد ماجدی سرپرست این تیم هم در تمرین امروز غیبت داشت.

* محمد قاضی مهاجم تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز دقایقی با جواد زرینچه و ایمان عالمی از مربیان تیم استقلال به گفت‌وگو پرداخت.

* آندرانیک تیموریان که شب گذشته به عنوان بهترین بازیکن تیم لیگ 13 کشورمان انتخاب شد هم با تاخیر در تمرین امروز استقلال حضور یافت.

* امیرعلی دانایی‌فرد از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان با لباس ورزشی در تمرین امروز استقلال حضور داشت.

* خسرو حیدری ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال با تاخیر در تمرین امروز تیم حاضر شد که در زمان حضور در مجموعه انقلاب امیر قلعه‌نویی او را به سمت خود فراخواند و دقایقی با این بازیکن صحبت کرد.

* بازیکنان استقلال پس از 30 دقیقه تمرین در سالن وزنه به زمین چمن مجموعه انقلاب آمدند و حدود 15 دقیقه زیر نظر کریم بوستانی در این زمین تمرین کردند.

* امیر قلعه‌نویی که با تاخیر در تمرین امروز استقلال حضور داشت پس از حضور در تمرین تیمش به دنبال هوتن پسرش می‌گشت.

* میختاریان پس از دیدار با تیموریان و مگویان با یکدیگر صحبت کردند.

*هاشم‌ بیگ‌زاده تنها غایب تمرین امروز صبج استقلال بود.

* بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از 15 دقیقه تمرین در زمین چمن مصنوعی مجموعه انقلاب مجددا به سالن وزنه آمد و به تمرین کششی پرداختند. تمرینات کششی توسط محمد قاضی به بازیکنان داده می‌شد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها