انتقاد عابدینی از مدیران باشگاه پرسپولیس

جام جم ورزشی - عابدینی می گوید پرسپولیس معمولا در ابتدای لیگ نتایج خوبی نمی گیرد.
کد خبر: ۷۰۱۴۹۳
انتقاد عابدینی از مدیران باشگاه پرسپولیس

عضو کمیته فنی پرسپولیس و مدیرعامل مستعفی باشگاه داماش گیلان ضمن ابراز خرسندی از شروع رقابت‌های لیگ برتر به تمجید از تیم‌های استقلال، تراکتورسازی و سپاهان پرداخت. گفت‌وگوی اختصاصی خبرورزشی با عابدینی را بخوانید.

* خیلی کم پیدا هستید!

کمی کسالت داشتم. دوست داشتم در مراسم مرحوم احمدپور شرکت کنم اما نتوانستم. واقعاً باور کردن این که او به این سادگی از کنار ما رفته، سخت است. او به جامعه ورزش خدمت صادقانه و وصف‌ناپذیری ارائه کرد. ارباب جراید، همه نویسندگان و قلم به دستان و خبرنگاران که او را می‌شناختند، به گونه‌ای از او درس می‌گرفتند. نه تنها فوتبال، بلکه جامعه ورزش در سوگ او نشسته است. روح بزرگش شاد و یادش گرامی باد. البته ما هنوز در شوک فقدان مرحوم احمدپور بودیم که خبر درگذشت حسین معدنی هم شوک دیگری برای ورزش ما بود. جامعه والیبال به خاطر تلاش وصف نشدنی و نقش مؤثر، به این مربی مدیون است. واقعاً تمام کسانی که با مرحوم حسین معدنی رفاقت داشتند، نسبت به او احساس برادری و نزدیکی می‌کردند.

* در مورد پرسپولیس چه نظری دارید که با تساوی شروع کرد؟

پرسپولیس معمولاً در ابتدای لیگ نتایج خوبی نمی‌گیرد اما رفته رفته خوب می‌شود و امیدوارم در هفته‌های بعدی نتایج بهتری بگیرد.

* وضعیت باشگاه و مسائل مالی چندان رضایتبخش نیست.

من چند روز پیش با آقای کاشانی صحبت می‌کردم. ایشان می‌گفت آقایان باشگاهداری را به شوخی گرفته‌اند و تیمداری را می‌پسندند. رحیمی و دایی ارتباط با باشگاهداری برایشان تعریف شده نیست و احتمالاً اسپانسر هم با این اوضاع و احوال کار می‌کشد. البته وزارت ورزش باید به گونه‌ای مدیریت می‌کرد که مشکلی به وجود نیاید اما من بی‌تعارف نگران آینده پرسپولیس هستم.

* از داماش چه خبر؟

داماش در حال حاضر بلاتکلیف است. نه پولی هست، نه باشگاهی و نه اسپانسری اما دوستان در رشت تمرین می‌کنند. من انحلال باشگاه را اعلام کرده‌ام و تیم را به هیأت فوتبال می‌دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها