جام جم نوا: خواننده گروه «پالت» با حضور در برنامه رادیویی فرزاد حسنی، به پرسشی درباره‌ی علت انتخاب چنین نامی برای این گروه موسیقی پاسخ داد.
کد خبر: ۷۰۰۶۴۷
چرا اسم این گروه «پالت» است

امید نعمتی که با عنوان آقای بنفش هم شناخته می‌شود، مهمان برنامه «موسیقی من» شبکه رادیویی جوان بود و از خاطرات و چگونگی شکل گیری گروه «پالت» گفت.
این برنامه جمعه، 10 مرداد ساعت 10 تا 11:30 با اجرای فرزاد حسنی پخش می‌شود.
امید نعمتی در گفت‌وگو با فرزاد حسنی، گوینده ومجری برنامه زنده «موسیقی من» گفت: علت نام‌گذاری گروه با عنوان (پالت) اختلاف نظرها و تفاوت سلیقه های فراوان بین ما شش نفر بود که هرچه هم می گذرد بیشتر به این تفاوت ها و فاصله ها پی می بریم اما همین سلیقه های رنگارنگ ما را به هم نزدیک و صمیمی کرده است؛ چرا که نقطه اشتراک بین ما که به عنوان حلقه واسط نیز به حساب می‌آید، موسیقی است و علاقه ما شش نفر به ایجاد حرکت و خلاقیت در این حوزه و... .
برای شنیدن گزیده این گفت وگو می‌توانید جمعه، 10 مرداد ساعت 10 تا 11:30صبح با رادیو جوان در برنامه «موسیقی من» با اجرای فرزاد حسنی و مهمانان ویژه اش همراه باشید.
«موسیقی من» برنامه ای تخصصی در حوزه موسیقی و ترانه است که هر هفته جمعه ها صبح به صورت زنده از ساعت 10 تا 11:30 از آنتن شبکه رادیویی جوان پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها