تصادف زنجیره‌ای 15 خودرو در مازندران

بر اثر بارندگی شدید شب گذشته در مسیر ساری به میاندورود در حالی 15 خودرو به یکدیگر برخورد کردند که تعلل برخی ادارات تاثیرگذار در آن، مشهود بود.
کد خبر: ۷۰۰۵۹۹
تصادف زنجیره‌ای 15 خودرو در مازندران

این رویداد در اتوبان خروجی ساری حد فاصل جاده بیمارستان سوختگی زارع و هتل حاج حسن اتفاق افتاد و هرچند بارندگی شدید و عدم توجه به جلو توسط رانندگان را نباید از نظر دور داشت اما بدون شک خاموشی چراغ‎های اتوبان سبب تقویت بروز این حادثه شد.

یکی از سرنشینان خودروهای تصادفی در گفت‏‌وگو با فارس در میاندورود با اشاره به مصدومیت یک نفر در این اتفاق ابراز داشت: اورژانس با 90 دقیقه تاخیر در این مکان حاضر شده است.

موسی محمدی با اشاره به تماس‌‏های مکرر رانندگان با شماره 110 از حضور نیافتن راهنمایی و رانندگی پس از گذشت 90 دقیقه از بروز حادثه در اتوبان بین‌المللی مازندران انتقاد کرد.

یکی دیگر از رانندگان خسارت دیده به خاموشی چراغ‌های اتوبان و نقش‌ تعیین‌کننده آن در بروز تصادف اشاره کرد و افزود: مسئولان باید برای این کوتاهی خود پاسخگوی خسارات رانندگان باشند.

علی اعلایی بیان داشت: آتش‎نشانی پس از 70 دقیقه در محل حاضر شده است حال سوال اساسی اینجاست که اگر این خودروها دچار آتش‎سوزی می‎شدند باید چه می‎کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها