در این فیلم حیات وحش تماشایی که بخشی از یک فیلم بلند درباره زندگی یک توله خرس است، بیننده شاهد یکی از لحظات خطرناک زندگی این توله خرس هنگامی شیر کوهی در تعقیب او بوده و قصد کشتنش را دارد، خواهد بود.
کد خبر: ۶۹۹۹۹۰
شیر کوهی در تعقیب توله خرس

شیر کوهی یا پوما که در عین حال کوگار نیز نامیده می شود از بالای صخره ای مرتفع چشمش به توله خرس جدا از مادی می افتد که در چمنزار کوهستانی بازی می کند. شیر کوهی به سوی توله خرس حمله می کند. توله خرس که شکارچی را از دور دیده با تمام توان شروع به دویدن می کند.

او در حین فرار به تنه درختی می رسد که بر فراز یک رودخانه معلق است. توله خرس به انتهای تنه پناه برده و شیر کوهی به دنبالش می آید. انتهای تنه زیر وزن توله خرس می شکند و به داخل رودخانه می افتد،​توله خرس هم به دنبالش سقوط می کند.

توله هراسان و خیس روی قطعه چوب شناور نومیدانه فریاد زده و مادرش را می طلبد. شیر کوهی با اینکه جوان است اما منطقه را به خوبی می شناسد ، او مدتها است که بالغ شده و در شکار بی تجربه نیست.

شیر کوهی به قسمتی از رودخانه که تخته سنگ ها مانند سیل بندی جلوی آب را گرفته اند، می رود تا راه را بر توله خرس بندد.

قطعه چوب حامل توله خرس اندک اندک به شیر کوهی نزدیک می شود. توله خرس از بیم به داخل اّ رودخانه می پرد و همراه با جریان آب و دست و پا زدن خودش را به خشکی می رساند.

پوما با پرشی بلند اورا دنبال می کند. نبردی نابرابر میان شیر کوهی و توله خرس درمی گیرد.

پوزه توله خرس بر اثر ضربه پنجه شیر کوهی مجروح شده و خون از آن سرازیر می شود. توله از درد ، ترس و برای مرعوب کردن شکارچی اش نعره سر می دهد. توله خرس با تعجب از اینکه شیر کوهی از صدای نعره اش ترسیده و اندکی بعد فرار می کند، کماکان به نعره زدن ادامه می دهد.

زیباترین لحظات این فیلم از این زمان به بعد بوده که به اندازه ای احساس برانگیز است که فقط باید آن را مشاهده کرد.

فیلم را ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها