ظریف در گفتگوی تلفنی با بن علوی تاکید کرد:

ضرورت اقدام فوری برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه

وزیر امور خارجه با ابراز تاسف شدید از جنایات ‌رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین گفت: هیچ قاعده بین‌المللی با هیچ تفسیر و هیچ برداشتی نمی‌تواند نامی جز نسل‌کشی، جنایت علیه بشر و جنایت بین‌المللی بر این اقدامات بگذارد.
کد خبر: ۶۹۹۴۵۵

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمدجواد ظریف در جمع روسای نمایندگی‌های اعضای سازمان همکاری اسلامی در تهران گفت: هیچ‌گاه حقوق بین‌الملل تا این حد به تمسخر گرفته نشده بود که یک گروه کوچک از فعالان صهیونیستی و حامیان آنها را راضی نگه دارد.

وی کشتار مردم بویژه کودکان و زنان فلسطینی را نمونه بارز جنایت جنگی نامید و از سکوت و انفعال کشورهای اسلامی در قبال این رویدادها بشدت انتقاد کرد.ظریف با تجلیل از مبارزه و ایستادگی قهرمانانه مردم غزه و فلسطین به‌رغم همه فشارها و جنایت‌های روزافزون رژیم صهیونیستی اظهار کرد: آیا زمان آن نرسیده است که به برکت ماه رمضان به این درک و خودباوری برسیم که جز در سایه مقاومت، همبستگی، همدلی و حرکت منظم و یکپارچه به عنوان جهان اسلام، قدس شریف و مردم قهرمان فلسطین آزاد نخواهند شد؟!

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: هر قدر در این امر مهم تعلل کنیم، در وظیفه انسانی و اسلامی خود تعلل کرده‌ایم، غزه چشم‌انتظار کمک، حمایت و دعای ما و چشم‌انتظار برنامه مدونی برای شکستن حصر و پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی بنا به خواست ملت فلسطین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها