شلیک به کارمند بانک برای سرقت 15 میلیونی

دو دزد مسلح که در شهرستان شوش استان خوزستان با سد کردن راه کارمند بانک او را زخمی کرده و 15 میلیون تومان پول بانک را از او دزدیده بودند، تحت‌تعقیب پلیس آگاهی قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۹۸۹۹۳

رئیس دادگستری شهرستان شوش به جام‌جم گفت: چند روز پیش مردی که از کارکنان یک بانک دولتی در شهر حر بود با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از حمله دو مرد مسلح به خود خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل، مشاهده کردند وی با اصابت گلوله زخمی شده است. با تشکیل پرونده‌ای در این باره، مرد کارمند برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

توفیق پوردراوی افزود: کارمند بانک در تحقیقات گفت: در حال انتقال 15 میلیون تومان پول بانک به محل کارم بودم. در میانه راه دو مرد که راکبان یک دستگاه موتورسیکلت بودند، راهم را سد کردند.

وی اضافه کرد: دو سرنشین موتور مسلح به کلاشنیکف بودند و ازمن خواستند که کیف پولی را که با خود حمل می‌کنم، تحویلشان دهم در غیر این صورت مرا خواهند کشت.

وی تصریح کرد: وقتی مقابل خواسته دزدها مقاومت کردم آنها به من شلیک کردند که از ناحیه دست زخمی و کیف پول را از صندوق عقب خودرو سرقت کرده و متواری شدند.

وی یادآور شد: ماموران در بررسی از محل حادثه یک عدد پوکه سلاح کلاشینکف را هم به‌دست آوردند که از سلاح سارقان شلیک شده بود. پرونده این سرقت در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شوش تحت بررسی است و با چهره‌نگاری رایانه‌ای از دو متهم فراری، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارقان مسلح و کشف پول‌های سرقتی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها