رئیس هیأت تحقیق و تفحص از خودروسازان از قرائت نتایج بازنگری فرمول قیمت‌گذاری خودرو ظرف ۱۵ روز آینده در صحن مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۶۹۸۷۶۷
قرائت نتایج بازنگری فرمول قیمت‌گذاری خودرو ۱۵ روز آینده

علی علیلو با اشاره به اینکه برخلاف اظهارات برخی مبنی براینکه موضوع بازنگری قیمت خودرو امروز در جلسه شورای رقابت نهایی خواهد شد، اظهارداشت: بازنگری قیمت گذاری خودرو حدود دو هفته زمان می برد و در نهایت در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک کارگروه ویژه از طرف نمایندگان مجلس مأمور شده تا قیمت‌های جدید اعلامی شورای رقابت را بررسی کند، افزود: در طول این دو هفته شیوا با حضور در جلسات کارگروه به بیان توضیحات خود خواهد پرداخت و نمایندگان نیز روند بررسی خود را به استناد اطلاعات شفاف انجام می دهند.

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از خودروسازان اضافه کرد: جلسات این کارگروه ارتباطی با جلسات هفتگی شورای رقابت ندارد.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شیرعلی پا ك نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
۰
۰
باسلام آخ یه مقدار انصاف داشته باشید مثل آب خوردن دارید قیمت خودرو را هرروزبالا می برید. مگر این مملكت صاحب ندارد؟ مگرخودروسازان حكومت خودمختاردر حكومت اسلامی برای خودشان درست كرده اندكه اینجوری خون ملت رابه توی شیشه كرده اند ومانند زالو دارند می خورند پس نمایند گان مردم در مجلس شورای اسلامی چه می كنند؟ ... این وزیرصنعت ومعدن كه فقط بلد است قیمت ها را افزایش بدهد. او به نظر من هیج اقدام مفیدی تا حالاكه به قشر ضعیف جامعه كمكی بشود انجام نداده. او در رسانه ملی اعلام می كند برای مهارقیمت ها برنامه ای نداریم در جواب خبرنگار خوب همین سخن خود در باب قیمت ها در بازار هرج ومرج ایجاد می كند.پس بایدمجلس محترم این وزیر را مورد استیضاح قراردهدنمایند گان ملت نباید با كسی تعارف داشته باشند. آقایان مسول سوال بنده از شما این است . آیا دستمزدكارگروحقوق كارمندان وبازنشستگان ومستمری بگیران هم به همین اندازه ثانیه به ثانیه ودقیقه به دقیقه و ساعت به ساعت و ماه به ماه همانند قیمت خودرو و سایرارزاق روزمره مردم اضافه شده.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها