پاتریس اورا، متس هوملس، ژاوی هرناندز و جیمز رودریگوئز. این چهار بازیکن با چهار ملیت مختلف خبرسازان امروز نقل و انتقالات فوتبال اروپا هستند.
کد خبر: ۶۹۸۲۹۳
نقل و انتقالات پرسر و صدای فوتبال اروپا

به گزارش جام جم ورزشی ؛ پیش از این از پیوستن مدافع ملی پوش و فرانسوی منچستریونایتد یعنی پاتریس اورا به یوونتوس خبر داده بودیم.

اکنون خبر می رسد ژاوی مغز متفکر بارسلونا در آستانه پیوستن به نیویورک سیتی آمریکا قرار دارد. روزنامه‌ "اسپورت" اسپانیا خبر داد ژاوی، ها‌فبک بارسلونا با باشگاه نیویورک به توافق نهایی رسیده و این ها‌فبک 34 ساله به زودی برای امضای قرارداد به آمریکا سفر خواهد کرد.

همچنینروزنامه‌ "ساندی تایمز" خبر داد: باشگاه منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن متس هوملس دست به کار شده است تا این مدافع آلمانی را که در جام جهانی 2014 برزیل عملکرد خوبی داشته، به خدمت بگیرد.

روزنامه‌ "ساندی تایمز" همچنین مدعی شد باشگاه منچستریونایتد با باشگاه بوروسیادورتموند برای انتقال هوملس به ارزش 20 میلیون یورو به توافق رسیده است و قرار است این مدافع آلمانی به زودی قراردادش را با منچستریونایتد امضا کند.

درنهایت اینکه جیمز رودریگوئز آقای گل جام جهانی تنها یک گام دیگر با پیوستن رسمی به رئال مادرید قرار دارد. این قرارداد به زودی امضا می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها